• Hoi :3
    Morgen tussen 12 en kwart over 4 in de middag, wordt mijn Samsung Galaxy S met abo geleverd. Maar ik wil even van tevoren weten hoe je er apps op kan zetten en welke jullie aanraden.
    En of er nog handige tips zijn over het toestel. Ik lees nooit een handleiding, dus vertel maar (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Goeie Apps:

    Angry Birds
    Paradise Island
    Jumping Now (Doodle Jump maar dan gratis en leuker)
    Break the Bricks

    Ze zijn allemaal gratis(headbang)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 22:24 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Wat Fakkie zegt. Overigens zit er op je telefoon gewoon een marker (de android market) waar je dat kan downloaden. Bij mij zit er ook een samsung market op, maar dan krijg ik de melding dat android die blokkeert :'D

    Zelf heb ik nog whatsapp. Zo'n gratis sms-ding. En Speedx 3D. Dat is zo'n spel waarbij je door een buis gaat en de blokken moet ontwijken door de draaien (wat je doet door je mobiel naar links of rechts te bewegen). Als je later in het spel komt klapt de buis zich ook open enzo.
    Verder ook nog Bubble Blast. Dan tik je op bolletjes met ogen. Die staan over je hele scherm. Als die groen is, hoef je er maar 1 keer op te tikken, terwijl je bij de gele weer 4 keer moet tikken. Als er eentje kapot gaat, komen er 4 balletjes vrij die andere kapot kunnen maken. Je mag het dan in bijv. 3 tikken doen om het hele scherm leeg te krijgen. Is leuk puzzelen :'D
    Verder zijn zo'n beetje alle papi dingen leuk. Dat is een rood balletje met een smiley erop. Die heeft verschillende, ontzettend verslavende spellen.
    Dan heb ik nog FallDown. Een balletje mag de bovenkant van je scherm niet raken. Hij ligt op strepen en moet door de gaten vallen.
    Dan heb ik nog een weer-app en my days, waarin ik mijn maandelijkse periode bijhoud.

    Een tip nog: als je op je beginscherm zit zegmaar (waar je op komt als je op de startknop drukt, gewoon je achtergrond, hoe noem je dat? :'D). Als je daarop drukt (en niet eenmaal drukken, maar het ingedrukt houd) dan kan je widgets neerzetten en je achtergrond veranderen. Die widgets zijn van die geopende apps, waarbij je bijv. het weer ziet, in plaats van dat je de weer-app moet openen.


    To live would be an awfully big adventure

    Als je 'm hebt en je hebt vragen moet je maar komen, want ik heb zelf ook een Galaxy s :3

    @Infinitum Bubble Blast is zo irritant o.o ik kom maar niet verder :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.