• Ik had vandaag met een jongen afgesproken om te gaan fitnessen. We kende elkaar bij naam & en hebben wel ooit gepraat maar vorige week zagen we elkaar bij de sportschool en hebben een heel lang gesprek gehad. Hij vroeg me of dat ik woensdag -vandaag- samen met hem wilde fitnessen, we spraken af om half 7. Maar doordat er iets tussen was gekomen kwam ik te laat en ja was hij al weg. Ik had hem gisteren gekrabbeld maar volgens mij komt hij nooit op hyves, op msn is hij volgens mij nauwelijks online en probeerde ik zijn mobielnummer te benaderen. Alleen een vriendin van me wist hem niet, de andere smste niets terug en mijn andere vriendinnen zijn op vakantie. Geweldig, maar nu wil ik tegen hem zeggen dat het me spijt en dat ik goed wil maken. Alleen een probleem hoe kom ik in vredesnaam aan zijn mobiele nummer. Hebben jullie een idee?

    En om dit topic nuttig te houden, hebben jullie ooit een 'date' gehad?


    <3

    Jawel... maar hij was niet heel knap, die date. Hééééél vet haar :(

    Vraag hem gewoon zijn nummer, jongens zijn nou eenmaal dom een beetje oogklep-wezens en je moet ze soms wel 1000000x iets vragen/zeggen voordat ze je begrijpen/geloven/horen/zien/(vulzelfwatin).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nee, ik blijf forever alone.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    grapefruit schreef:
    Jawel... maar hij was niet heel knap, die date. Hééééél vet haar :(

    Vraag hem gewoon zijn nummer, jongens zijn nou eenmaal dom een beetje oogklep-wezens en je moet ze soms wel 1000000x iets vragen/zeggen voordat ze je begrijpen/geloven/horen/zien/(vulzelfwatin).


    Nou als ik de kans had zou ik het wel vragen, alleen ik weet niet wanneer ik hem zie? En ja, om 2 maanden daarna sorry te zeggen is denk ik wel een beetje stom?

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 23:13 ]


    <3

    Kitchener schreef:
    (...)

    Nou als ik de kans had zou ik het wel vragen, alleen ik weet niet wanneer ik hem zie? En ja, om 2 maanden daarna sorry te zeggen is denk ik wel een beetje stom?


    Geen idee, rond blijven vragen. Zoek hem anders op op internet en vraag het hem daar???


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Persoon-die-nog-nooit-een-date-heeft-gehad meld zich:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kan je niet naar de fitness gaan en daar zijn nummer vragen.
    Misschien hebben ze hem daar wel ?

    & No , ik heb nooit een date gehad -.-

    x


    Danmarks Dynamite.

    KendallxBTR schreef:
    Kan je niet naar de fitness gaan en daar zijn nummer vragen.
    Misschien hebben ze hem daar wel ?

    & No , ik heb nooit een date gehad -.-

    x


    Dat kan ik doen, maar oh gosh dat vind ik wel moeilijk. Ben daar veelste verlegen voor.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 23:38 ]


    <3

    Ja ik heb vaker dates gehad.
    Facebook?


    I love you Tim

    BeRavenclaw schreef:
    Persoon-die-nog-nooit-een-date-heeft-gehad meld zich:Y)


    Ik ook! Date mijjjjjjjjjjjj! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Kitchener schreef:
    (...)

    Dat kan ik doen, maar oh gosh dat vind ik wel moeilijk. Ben daar veelste verlegen voor.


    Ja , dat is wel inderdaad moeilijk.
    Daar ben ik ook te verlegen voor ;p ..
    Kan je anders niet een vriendin meevragen ofzo ?


    Danmarks Dynamite.

    Uneventful schreef:
    Nee, ik blijf forever alone.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ja, ik heb er wel al enkele achter de rug ;D
    ken je geen vrienden van hem ? of vraag via hyves aan die vriendn voor zijn nmr ? (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ja, afgelopen zondag nog!
    En het was super gezellig :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Pfoeh, ik zou het niet weten. Ik ben nogal onhandig met dat soort dingen.
    Ik heb nooit echt een date gehad, tenzij naar de bios gaan met je vriend meetelt?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    BeRavenclaw schreef:
    Persoon-die-nog-nooit-een-date-heeft-gehad meld zich:Y)


    yay, we richten een club op n-n
    (ik ben goed gezind x'D)


    Cool, neat, swell -Cry