• De titel zegt het al, hebben jullie tips? Ik krijg mijn scene hair niet goed omhoog of het blupt heel snel in... :(
    Hebben jullie tips?!
    xxx


    Tears are crashing out of my eyes

    whaha, wat kan mij het schelen, tissen op touperen! Ik zie wel!
    Truste, xxx


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Touperen is gay x'D
    Dat klinkt gay.
    en ik vind dat t zelfde.
    tisse doet me denken aan pissen =/

    ja je bent ni de enigste ik troepeer of hoe je het ook mag sgrijve men haar telkens goed omhoog en spuit er telkens redelijk veel haarlak op en kam het dan weer naar benenden en spuit dan nog eens haarlak maar dan is men haar gwn ng platter :S en ik heb gelezen van iemand hier op quizlet die da ook zo doet en bij haar blijft het wel mooi omhoog en bij mij valt het gwn altijd weer plat naar beneden ik heb egt k*t haar !
    als iemand tips heeft wil je die dan pleazzz even zeggen ??

    xX

    Pak een stukje van je haar , neem een fijn kammetje , en ga telkens op en neer met dat kammetje , neem haarlak spuit het er over en doe opnieuw dat kammetje dinges xD

    Zo doe ik het , en het blijft bij mij goed liggen!! (A)


    You'll never dream alone. <3

    Haarlak,
    kammen,
    haarlak
    en nogmaals kammen.

    Zo doet mijn vriendin het ^^
    Anders moet je is op youtube kijken, daar leggen ze het ook uit


    Camille :')

    HEEL VEEL HAARLAK EN NIET VEEL KAMMEN x'3 (A)


    A. ikmisje.

    met uu kop naar beneden föhnen xD

    volumemousse^^
    die van l'oreal is goett^^(witte fles)
    dr haarlak op spuite als uu haar nog warm is vn de styltang ofso..
    goett touperen(da klinkt idd gay xD)anders krygt ge zo ne lelykn strop xD
    de sterkste haarspray da ge kunt vinde gebruike ^^(ne 4 of ne 5 ma me de 5 moet ge oppase want die stinkt meestal neig xD)
    en dr dan nog is ovr gaan me de styltang(wl op de laagste stand maakt ge uu haar ni so kapot^^
    verzorgingsproducte gebruike en mousse tege de hitte vn de styltang, conditioner(ofso) xD ma ni te veel want dan maakt ge uu haar vettig en zwaar en dan ga da zeker ni xD
    en kzou me haar redelyk veel wasse want vn al die producte xD
    maar als ge uu haar lyk elke dag of om de 2 dage wast ni alty me voedende shampoos en conditioners..
    das slegt voor uu haar xD
    tbest maar 1 of 2 keer in de week voedende shampoo en conditioner gebruike..

    en de rest vn den tyd me gwn shampoo wassa(niet-voedende dus xD) gebt dr zo vn herbal essenses(ofsoiets xD) geel-achtig kleurke xD

    grtz

    .xXx.

    Waarom is iedereen toch zo in dat scenegedoe. ¬¬'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.