• Mijn vader had mij 9 maanden geleden beloofd om naar Istanbul te gaan. De laatste weken waren we ook aan het kijken wanneer ik vakantie heb, en hoeveel dagen we zouden gaan. Komt hij vanavond opeens aan; "Ik heb een nieuwe auto gekocht. Mooi he. Alleen kunnen we nu niet naar Istanbul. Daar hebben we nu geen geld meer voor".
    Hij had gewoon nog een nieuwe auto van nog niet eens een jaar oud. En er was helemaal niks kapots aan. Niet eens een schrammetje. Hij wou gewoon eventjes een nieuwe auto.

    Oke, ik weet best dat sommige mensen niet eens op vakantie kunnen. Maar ik vind dit toch wel behoorlijk egoistisch van hem. Vooral omdat hij ieder jaar zo 6 keer naar Turkije gaat. Dan gaat hij alleen of met zijn vrienden. Mij heeft hij geen een keer meegevraagd. Mag ik eindelijk een keertje mee, gaat hij van het vakantiegeld een nieuwe auto kopen(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Mijn vader zou mij en m'n broers ook een keer meenemen op vakantie, maar is er ook nooit van gekomen. Maar ik geloof hem ook gewoon niet weer (bloos)


    -

    Omg. Ja dat is best lullig.


    live the life you love

    Datt is erg lullig voor je zeg..


    What is youre favo scary movie?

    Daar zou ik ook boos om worden :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is inderdaad niet zo netjes van je vader.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lemonworld schreef:
    Daar zou ik ook boos om worden :'D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Puta schreef:
    Dat is inderdaad niet zo netjes van je vader.

    en dat is nog zacht uitgedrukt..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nou, zeg dan nu gewoon wat je denkt tegen je vader? Dat het gewoon vrij egoistisch is? Je moet het wel niet vlakaf gaan zeggen hoor, maar gewoon een beetje laten weten wat jij daar van denkt zonder ruzie te maken.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hmm ja, dat zou ook bij mij absoluut niet in goede aarde vallen. Hell. No.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lemonworld schreef:
    Daar zou ik ook boos om worden :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    C18 schreef:
    Hmm ja, dat zou ook bij mij absoluut niet in goede aarde vallen. Hell. No.

    Touch schreef:
    Datt is erg lullig voor je zeg..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Lemonworld schreef:
    Daar zou ik ook boos om worden :'D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lemonworld schreef:
    Daar zou ik ook boos om worden :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    In Istanbul is toch alleen maar oorlog. :X
    Naja, mijn vader gaat soms ook op reis voor maanden en vorig jaar nog voor een half jaar naar verre plekken. Amerika, Afrika, Azië, Antarctica, noem maar op. Nooit kan ik mee! ><

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 12:04 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.