• Als ik heel braaf blijf dan krijg ik deze auto op m'n achttiende ;o Ik weet niet waaraan ik het verdient heb, want ik krijg nu al een vespa, en dan gaat ie zeggen dat we 'sparen'. Ik ga in elk geval niet klagen :'D Hebben jullie al plannen voor een auto, of heb je er al eentje enzo? (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    RANG ROVER BABYY!


    You're beautiful.

    wauw!! :) cool voor je ... op dit moment ben ik 15, ik zal op mijn 16e geen brommer krijgen, moet ik eigenlijk niet en ik twijfel zelf of ik al meteen voor mijn rijbewijs zal gaan als ik 17 ben ... om heb te hebben op me 18e ...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik moet daar lijk zelf gaan sparen voor een auto D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tulsa schreef:
    (...)

    En die reed dus gewoon door hé :') Gelukkig was het met school dat we moesten rijden (en ik reed vooraan, vandaar) enja, dus mijn leerkracht had dan het nummer van die bus onthouden. Fuck you, ass :'DD
    Die bussen zijn echt zo.. dmfjqmkdj.

    Hahaha die was waarschijnlijk z'n baan kwijt xd mijn mama had da ook eens, en ze had zo een lange klachtenbrief gestuurd naar de site he, gebeld en alles, en ze hebben haar gewoon uitgelachen o;


    Life begins at the end of your comfort zone

    Duur cadeautje :p
    Ik weet nog niet wat ik ga doen, of ik ga volgend jaar voor een scooterrijbewijs, of ik ga dat niet doen en ga over drie jaar voor een autorijbewijs.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Geen idee. Fietsen is al niet met sterkste kant. Maar ik zorg er eerst maar voor dat ik mijn rijbewijs binnen krijg en dan denk ik wel na over een auto. En de bus die ik kan nemen. :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik mag onze 'oude' auto gebruiken, maar mijn moeder zit de hele tijd met ideetjes in haar hoofd dat ik een nieuwe krijg :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wil een Porsche 911 Turbo, een kanariegele coupé. Ik durf groot te dromen, hehe.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik moet nog een jaartje wachten :Y)

    en ik hoop dat ik dan de range rover mag gebruiken
    :9~

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 14:38 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.

    Ik krijg het rijbewijs van mijn ouders, en dan mag ik in hun auto rijden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Polyjuice schreef:
    Ik moet nog een jaartje wachten :Y)

    en ik hoop dat ik dan de range rover mag gebruiken
    :9~

    Zalig :'D Ik wil een Range rover, maar ik mag hem sowieso niet dus ik bespaar me de ontgoocheling ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Tulsa schreef:
    Ik zie mezelf niet autorijden, ik ben al zo'n gevaar op de fiets :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tulsa schreef:
    Ik zie mezelf niet autorijden, ik ben al zo'n gevaar op de fiets :')


    The same here :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ga binnenkort beginnen met rijlessen :3
    Maar wel vet, ik wil zo graag een mini cooper _O_


    As travars

    Holy fuck als dàt jouw eerste auto wordt... ö


    Has no one told you she's not breathing?