• Als ik heel braaf blijf dan krijg ik deze auto op m'n achttiende ;o Ik weet niet waaraan ik het verdient heb, want ik krijg nu al een vespa, en dan gaat ie zeggen dat we 'sparen'. Ik ga in elk geval niet klagen :'D Hebben jullie al plannen voor een auto, of heb je er al eentje enzo? (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Als ik achttien ben en naar de universiteit ga mag ik een auto kiezen, als ik hoge school ga doen mag ik in de bmw of range rover van mijn vader rijden. Dus ik ga echt niet klagen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Rijlessen hoef ik al niet te betalen, want mijn ouders hebben een eigen autorijschool. Dus vanaf 16,5 jaar kan ik lekker beginnen met autorijden, haha.
    En daarna ben ik van plan om de auto van mijn moeder op te vragen :'D Zei neemt om de vier jaar ofzo een nieuwe auto en ik hoop dat ze dan -als ik achttien ben en zelf mag rijden- haar auto net moet inruilen, haha. En anders moet ik 'm zelf betalen en ga ik een goedkoop, tweedehands ding kopen dat nog net rijdt :'D


    To live would be an awfully big adventure

    Helaas, nog geen plannen, moet alles zelf gaan betalen en het kost nogal wat, dus ik mag eerst eens lekker lang ga sparen, waar ik trouwens dus écht niet goed in ben 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cool.
    Ik ben nog maar 11. Ik denk nog niet eens aan een scooter ofzo. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.