• Ik heb zware ruzie met myn Ex-vriendje en zijn beste vriend troost my in alles. Nu wilt hij relatie met mij. :|

    Doen of niet ?

    Nee.


    Your make-up is terrible

    ... je naam doet me hevig denken aan een meisje dat ik ken, je stijl van typen ook, en je probleem ook.. maar ik ga maar niet al te stalkerig klinken en je vragen stellen haha.

    Nou, ik kan hier niet over beslissen, volg je hart zou ik zeggen. Denk eerst na of je het echt wilt, waarom en alles.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    1) hoe de fck moeten wij beslissen of je met iemand moet nemen of niet?
    2) als je niet van hem houd niet doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee niet doen,
    Dan krijg je meer problemen met die ex.
    En als jij wat met hem krijgt, kan de vriendschap tussen jouw ex en die gast die een relatie met je wilt hebben over.
    Dus het antwoord is nee


    Heart in an amor.

    Niet doen omdat hij dat wilt, je moet zelf toch verliefd op hem zijn? Anders werkt het helemaal niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Fellatio schreef:
    1) hoe de fck moeten wij beslissen of je met iemand moet nemen of niet?
    2) als je niet van hem houd niet doen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lijkt me nogal wiedes!:'D


    everything, in time

    Bad idea.


    I love you Tim

    Fellatio schreef:
    1) hoe de fck moeten wij beslissen of je met iemand moet nemen of niet?
    2) als je niet van hem houd niet doen.

    Hard but the truth


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als ik het bericht zo lees heb ik het idee dat je niet zoveel van je vriendje houdt. Anders zou je niet twijfelen of je met zijn beste vriend een relatie zou aangaan. Maar wij kunnen niet voor je beslissen. Wij weten niet van wie je houd. Maar weet wel dat het behoorlijk lullig is als je gedumpt word door je vriendin en ze vervolgens een relatie neemt met jouw beste vriend.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Vind je die jongen echt leuk? Ben je verliefd op hem? Wil je een relatie met hem? Zorg eerst dat dat duidelijk wordt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    wtf, nee


    All I have in life, is my imagniation.

    uh ik ga niet beslissen, maar nee als je niet van die jongen houd, moet je geen relatie aangaan, maar das zou ik dan doen :X


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    TwilightGrl schreef:
    Nee niet doen,
    Dan krijg je meer problemen met die ex.
    En als jij wat met hem krijgt, kan de vriendschap tussen jouw ex en die gast die een relatie met je wilt hebben over.
    Dus het antwoord is nee


    Food.

    Nee tuurlijk niet.. :W

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 13:57 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.