• ik voel me best wel kut
    kben een hardcoreLPfannetje
    linkin park duss

    en toe zei ik so I love bennoda 4 ever

    ging mn moeder helemaal uitzoeken mike en chesters biographie en ze roept dag in dag uit tegen mijn vader pas op je dochter valt op junkies en helemaal onder de tatoos zittende mannen (klop geen bal van)

    en ze roept ook dag in dag uit hoe lélijk chester wel niet is en dat hij op onze buurman lijkt ( daar hebben we ruzie mee en die is egt dood lelijk)

    en ik vind dat egt kut
    en als ik dan tegen haar zeg dat ik het niet leuk vind dat ze dat steeds zegt trekt ze zich daar geen bal van aan

    kijk ik vind bennoda gwoon leuk punt.
    maar dat begrijpt ze niet ik wordt er gwoon egt depri van..!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Gewwoon spiegeln en even achterlijk terug doen dus! Dat zal der leren xD:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    heeft geen zin dat is het probleem nou juist ik kan haar niet laten inzien dat ik medaar rot onder voel!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    is er niemand die mij kan helpen?


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Gewoon mee doorgaan, je moet gewoon jezelf kunnen zijn ;) Dat je moeder hem niet leuk vindt, so what! Jij vind ze luek, punt.


    Get back motherfuckerz'

    ja oke maar als je dag in dag uit hoort wat voorn slegte smaak je wel niet hebt..
    ik wil gewoon dat ze stopt!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Tjah dat is idd wel moeilijk... Probeer haar dan uit te leggen dat je het niet leuk vindt, of waarom jij hem leuk vindt ofzo :O


    Get back motherfuckerz'

    heb ik gedaan! ze vind het gwoon grappig ofzow..! Oo
    ze begint nu ook al met je bent niet origineel 1 op de 5 mensen is LP fan endat soort dinge :S


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    heeft geen zin dat is het probleem nou juist ik kan haar niet laten inzien dat ik medaar rot onder voel!!
    Dat houdt niet in laten zien dat je het niet leuk vind.. Maar even dom terug doen.. haar op iets pakken op gelijke grond.


    Wie du mir, so ich dir.

    heb ik gedaan! ze vind het gwoon grappig ofzow..! Oo
    ze begint nu ook al met je bent niet origineel 1 op de 5 mensen is LP fan endat soort dinge :S
    Wat heeft jou moeder? :O Dat slaat echt helemaal nergens op! pest haar anders terug ofzow.. want het slaat echt helemaal nergens op, wat zij doet!


    Get back motherfuckerz'

    nee precies het is gwoon frustrerend maar zei is helemaal nergens fan van dus kán ik haar niet terugpakken!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Je hoeft haar ook niet perse met een band te pesten... Maar gewoon met iets, iets wat ze leuk vindt of waar ze van houd...


    Get back motherfuckerz'

    dat vind ik nieveau verlagend naja misschien doet ze morgen weer normaal hoop ik..
    (*bestweinighoop* want zezegt al 2 weken lang dat chester lelijk is..)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ik ga slapen trusten


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    dat vind ik nieveau verlagend naja misschien doet ze morgen weer normaal hoop ik..
    (*bestweinighoop* want zezegt al 2 weken lang dat chester lelijk is..)
    Nivo verlagend? Ik vindt van niet hur xD Moet ze maar niet zo stom doen.. Succes en trusten ;)


    Get back motherfuckerz'

    ik zou er tog wat van zeggen hoor...
    Zeggen dat je het kinderachtig vind en zeggen dat ze net iemand van 7 lijkt -.-(A)


    don't Worry...Be gay.