• Het jaar van Quizlet!

    Nieuwjaarswens
    Kiekeboe, kiekeboe
    't Oudejaar deed zijn oogjes toe
    't Nieuwjaar kwam ook al piepen
    Deze nacht toen wij al sliepen
    Daarom komen wij met onze wensen
    Zoals alle andere mensen
    Zon en vreugde elke dag
    En alles wat je wensen mag
    Wij zouden het willen roepen
    Wij wensen je een jaar om van te snoepen



    Waar tal van moderators afscheid namen
    Bye Katarina, PukkelxDing, Prancer, Frodo, Mebarak, Blanchett, Tsuchiya, ChandlerBing, Nemesism!


    Ook verdwenen er een paar bètareaders uit ons midden
    Cloelia, Wiarda
    Snik snif, we zullen jullie missen!


    Rutger werd nogmaals een trotse papa, want Klaas werd in februari geboren!


    Dit jaar stonden veel dieren in de spotlight


    In november werd uitgebreid feest gevierd, want Quizlet bestond toen 10 jaar!

    Heb jij trouwens onze Q - tijdlijn al gezien? Hier is de pagina waar de geschiedenis van Q op staat!


    Ook dit jaar hebben weer veel users elkaar (voor de eerste keer) ontmoet


    Het jaar waar creativiteit weer centraal stond. Zag jij deze leuke user-initiatieven al?
    Secret Santa van Lizor
    Quizlet Sinterklaas surprise van JaceLightwood
    Het vriendenboekje van Quizlet van Gibbs
    Ondervraag een quizzer van Mysterieus


    Sommige users waagden zich dit jaar aan iets nieuws
    Nikki Rent door Assassin!

    'Luotisade' het eerste boek van OakenshieId wordt uitgegeven!

    Aserah promoot haar grafics tegenwoordig op Facebook. Ken jij AlphaGraphic al?

    Nozhnitsy Vintage, Avarosa waagt zich aan een vintage pagina!

    Volg jij pimtheblackcat al? Want Frosty haar kat is al een kleine beroemdheid!


    Het was het jaar dat open stond voor nieuwe dingen
    Dankzij de Virals kwamen een tal van leuke quizzen in een nieuw jasje te zitten. Neem hier snel een kijkje om alle virals te zien.

    Heb jij je 10 leukste boeken al gedeeld? Of misschien de 10 vreemdste gerechten? Hier vind je alle lijstjes. Jij hebt er toch ook al eentje gemaakt hoop ik?

    Het team werd ook versterkt door vele nieuwe gezichten
    Drie nieuwe bèta's (Murtagh, Numenor, Corday),
    Elf nieuwe mods (Rudolph, Ibex, Tsuchiya, Grimlock, Catan, Junns, Memoria, Rudolf, Nemesism, McGonnagall, Tigresse),
    En zeven columnisten (Brego, Quies, Avarosa, Chandler, Frosty, Artanis, Mylintis) mochten het team verrijken.

    Over crew gesproken. Heb je deze pagina's al gezien?
    Sinds heden beschikt de crew over een eigen Qrew-account. Hier worden alle winnaars van de maandelijkse wedstrijden mooi bijgehouden. Er staan ook enkele tips hoe je een wedstrijd tot in de puntjes kan organiseren.

    En zag je de opgeschoonde bèta-story al?

    Benieuwd wie er allemaal in het team heeft gezeten? Je ziet het hier!


    Waarin tal van verkiezingen werden gehouden
    De 1D Awards en 5SOS Awards van PrimRue
    De Beste verhalen op Quizlet van OakenshieId
    De Midden Aarde Awards van Artanis
    De Harry Potter Awards van Catan
    De Quizletverkiezingen 2014 van Square
    De De meest onserieuze verkiezing van het jaar van Ambrose


    In dit jaar werd Quizlet ook onder verschillende cosplay-ideeën bedolven


    Leuke vooruitzichten voor 2015
    365 Days of writing wordt georganiseerd door Histoire, doe jij al mee?

    Lizor is druk bezig met het organiseren van een Quizlet Festival voor het komende jaar.

    2015 Challenge list van Dornan


    Dit was 2014 in een vogelvlucht. De crew wenst iedereen alvast een spetterend 2015!
    Doe hier nog snel even je nieuwjaarswens en als je nog iemand ergens moet bedanken, kan je dat ook hier doen.
    Mogen we ook dit jaar veel plezier hebben op deze site!

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 jan 2015 - 12:23 ]


    De officiële crewpagina

    Wat een superleuk bericht! Het is inderdaad leuk om Quizlet nog eens zo te bekijken, sommige dingen was ik al bijna vergeten!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wat een superleuk bericht! Het is inderdaad leuk om Quizlet nog eens zo te bekijken, sommige dingen was ik al bijna vergeten!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat een leuk topic. Op naar 2015


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Iedereen een gelukkig nieuwjaar!
    Het is grappig om al deze informatie bij elkaar te zien en Pim ziet er heel schattig uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    Wat een superleuk bericht! Het is inderdaad leuk om Quizlet nog eens zo te bekijken, sommige dingen was ik al bijna vergeten!

    Dit is echt geweldig. Echt geweldig hoe jullie dit gedaan hebben! Nu heb ik zin om snel weer een meeting te organiseren. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Wat een superleuk bericht! Het is inderdaad leuk om Quizlet nog eens zo te bekijken, sommige dingen was ik al bijna vergeten!


    Happy Birthday my Potter!

    Oeh I like :Y)


    wat was dit ookalweer

    Dauth schreef:
    Dit is echt geweldig. Echt geweldig hoe jullie dit gedaan hebben! Nu heb ik zin om snel weer een meeting te organiseren. (cat)


    Are you in for a 2nd Amsterdam.meeting? ^^

    OT: Oeeh geweldig om dit alles te zien! Echt heel leuk dat er een topic is gemaakt over alle gebeurtenissen van afgelopen jaar. Me likey! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben blij dat velen het leuk vinden. Het is moeilijk om voor iedereen goed te doen en je kan je je niet inbeeldeb hoeveel links er al gebroken zijn, maar we hebben er het beste van proberen maken. Sorry dat het niet mogelijk is om iedereen er op te krijgen, maar Quizlet zou niet zijn zoals ie nu is zonder de input van ieder individu. Dus laten we er ook dit jaar samen weer het beste van maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Geweldig topic *O*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    D'awwwh wat lief! Pim staat er gewoon meerdere keren bij (:


    26 - 02 - '16

    Ik moet wel even zeggen dat ik Klaas een enorm schatje vind. *_*


    wat was dit ookalweer

    Gibbs schreef:
    (...)

    Are you in for a 2nd Amsterdam.meeting? ^^
    Of course. Heel erg zelfs. Binnenkort maar eens kijken wanneer mensen kunnen :Y)
    Nikki is natuurlijk ook van de partij.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 12:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Of course. Heel erg zelfs. Binnenkort maar eens kijken wanneer mensen kunnen :Y)
    Nikki is natuurlijk ook van de partij.


    Mijn oma is er deze week, dus ik kan voor mijn gevoel niet veel. Maar ik denk dat ik volgende week wel een topic erover aan zal maken. :Y) muwaha, AMSTERDAM REÜNION!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •