• Ik vind het stom, dat ik zoveel awesome mensen op Q helemaal niet ken/nog nooit gezien hebt!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Locomotor schreef:
    (...)

    Jaa, de meeste mensen zijn gewoon cool hier, of naja een groot deel. Of ze hebben geniale opmerkingen.

    -Denkt aan een opmerking van Illuminati-, hmhm dat klopt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Locomotor schreef:
    (...)

    Jaa, de meeste mensen zijn gewoon cool hier, of naja een groot deel. Of ze hebben geniale opmerkingen.

    Groot deel? Ik vind een klein deel eigenlijk maar cool (nerd)


    -

    Daar moet je dan dringend iets aan doen hé (A).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hoi! :D

    +1 awesome persoon die jij kent :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    En ik vind het stom dat aleen Jac zich aangesproken voelt door mij. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb de helft sowieso al gemeet en echt, lang niet iedereen was het waard. (joehoe)

    Ja, jullie wel hoor. :'D

    Hihi, ik weet toch dat ik het waard ben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    haaaii, of nja goudvis^^

    ik keek zo even rond en ik d8 he, daar ga ik op reageren (zoals je wel gemerkt hebt) :3

    nja t is al laat maar dat maakt niet uit, ik heb toch nog een hele belangrijke dringende vraag..
    nja zo dringend ook weer niet maar t is toch wel interessant, vind ik dan, en wat andere er van vinden kan me niks schelen :3

    en dan nu de vraag die ik eigenlijk wilde stellen maar t neit deed omdat ik me verveel en een heel lulverhaal wou typen :)

    nou hier komt mn vraag dan egt;)

    alles goed?(flower)


    when you lost it all, thats when you finally realise that life is beautiful,,,#nikkisixx

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hihi, ik weet toch dat ik het waard ben.


    Jahoor ineens. (no_chears) Nt nog niet.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 1:51 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Jahoor ineens. (no_chears) Nt nog niet.

    Liefje, tuurlijk voel ik me aangesproken. Maar dat weet jij toch ook...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoi ik heet Feyza en ik ben eigenlijk te jong om over serieuze dingen te schrijven maar toch doe ik het. En we kunnen beste vrienden worden als jij ook een verslaving hebt voor All Stars.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Maar ik ben ook gewoon awesome!
    :Y)

    ik ga iemand ontmoeten op vakantie, want die gaat toevallig op dezelfde datum naar hetzelde hotel (=


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Oh, Hallo dan(:.


    Food.