• ik verveel me
    wat zijn jullie aan het doen?
    heeft iemand nog goede verhalen of zo die ik kan lezen of leuke quizen of zo

    en als jullie je ook zo vervelen als ik, zouden jullie het eens zien zitten om mijn verhaal te lezen het heeft 11 hoofdstukken, je oet geen abo nemen hoor, gewoon ik wil eens weten wat je ervan vindt

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 17:01 ]

    Haay ik verveel me ook :3
    Je kan mijn verhalen kijken :O


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Je kan mijn verhaal lezen? :Y)





    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 9 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kijk maar bij mijn verhalen(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Je kan mijn verhaal wel lezen, haha (: Hij heeft 7 hoofdstukken, dus daar kun je je wel even mee vermaken. c:


    Dwalend door de druivenranken.
    Drama, onbekende personen, romantiek


    Livia is net 17 geworden deze zomer. Nog steeds zit hij daar, glimlachend in haar hoofd. De dagen glijden door haar vingers en alles loopt haar voorbij. Zelfs haarzelf.
    Op een dag is al haar familie bijeen en het duizelt haar. Ze moet weg. Weg van alle dwaasheid in haar hoofd. Weg van haarzelf. Maar waar ga je heen als je jezelf kwijt wil raken? En wat als je iets nieuws vindt, een nieuwe mogelijkheid, een kans om jezelf weer terug te krijgen. Zou je die dan pakken?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 16:57 ]


    wth.