• Ik had vandaag een Stopmotion gemaakt van het nieuwe liedje van One Direction. Maar als ik het Upload en de link aan mensen geef zeggen ze allemaal dat ze het niet kunnen bekijken door de Auteursrechten blabla.
    Hoe zou je dacht weg krijgen, als mensen dat weten?


    Thanks.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 20:04 ]


    They fell in love, didn't they?

    Toestemming krijgen van de mensjes die het ownen toch? :']
    Ik heb dat ook bij mijn Inglourious Basterds video. So frustrerend.


    Caution first, always.

    Ik vrees van NIET... opnieuw uploaden en hopen dat je meer geluk hebt. Deze auteursrechten écht weghalen kan, maar dan ga je veel geld (of geluk) moeten hebben...

    (er zijn enkele andere manieren die soms tijdelijk werken, maar enkel voor als je copyrighted-audio gebruikt... !!!!!)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 20:09 ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Fassbender schreef:
    Toestemming krijgen van de mensjes die het ownen toch? :']
    Ik heb dat ook bij mijn Inglourious Basterds video. So frustrerend.


    oh oh oh, dus ik moet "One Direction" vragen om toestemming? o;


    They fell in love, didn't they?

    Selfish schreef:
    (...)

    oh oh oh, dus ik moet "One Direction" vragen om toestemming? o;


    Succes daarmee


    (Be)lieve in (you)rself

    Tyrael schreef:
    Ik vrees van NIET... opnieuw uploaden en hopen dat je meer geluk hebt. Deze auteursrechten écht weghalen kan, maar dan ga je veel geld (of geluk) moeten hebben...

    (er zijn enkele andere manieren die soms tijdelijk werken, maar enkel voor als je copyrighted-audio gebruikt... !!!!!)

    Nooo, daar gaat de 1e mens die een stopmotion maakt op What makes you beautiful. :l


    They fell in love, didn't they?

    achjaah xd dat heb ik ook met een filmpje XD alleen de mensen in duitsland kunnen het niet zien XD zit ik niet mee.. ken toch niemand in Duitsland


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you