• In mijn story The Journalist with the Gucci bag werkt Liberty Micheals bij het vrouwenblad “Panter”. Nu heb ik net geschreven dat het blad een oude slogan had, maar Leigh – een vriendin en collega van haar – en wat anderen jaren geleden stiekem de slogan veranderd hebben. De oude oubollige slogan was “voor en door de vrouw” en nu moet ik dus een nieuwe hebben, die een stuk beter is en waardoor de verkoop destijds ver is gestegen. Mijn vraag is dus:

    Welke slogan is het beste voor een vrouwentijdschrift genaamd Panter?

    Je mag reageren in het topic of bij de poll (of beide) om te laten weten wat je gestemd hebt. Als je klikt op "anders, namelijk..." heb ik graag dat je je suggestie er ook bij zet. Als je een suggestie van iemand hebt gezien die niet in de poll staat en je vindt die de beste, kruis dan ook die optie aan en zeg voor welke suggestie je gaat, thank you!

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 11:39 ]


    “Love is a contradiction.”

    Voor de vrouw die van spanning en sensatie houdt (wbw)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Voor de vrouw die van spanning en sensatie houdt (wbw)

    Dr ging even wat mis toen ik 'm erbij wilde zetten, dus nu is er ineens een stem weg, maar hij staat erbij :9~


    “Love is a contradiction.”

    Tragically schreef:
    Voor de vrouw die van spanning en sensatie houdt (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lightproof schreef:
    (...)

    Bedankt voor het stemmen! Ik wacht nog even af wat 't wordt, want 't loopt nog redelijk gelijk op ^^


    “Love is a contradiction.”

    "Wat de vrouw wil"


    Life is all about having a good time.

    Fidelity schreef:
    "Wat de vrouw wil"

    Dankjewel!

    "The wonder has a name: Panter" en “Nog beter dan een beest in bed” gaan nu gelijk op (want die eerste had ook een stem, die per ongeluk weg is gegaan toen ik de poll veranderde). Hm, moeilijk..


    “Love is a contradiction.”

    Tragically schreef:
    Voor de vrouw die van spanning en sensatie houdt (wbw)

    Crushed schreef:
    (...)

    Thank you!


    “Love is a contradiction.”