• Ik doe een opleiding dierenverzorging op groenhorst Barneveld.
    En in de tijd dat mijn klas nu vakantie heeft, moeten ik en 5 andere de dieren op school verzorgen.
    In eerste instantie was ik echt boos omdat ik bij de schaapskooi ben geplaats, maar toen ik daar aankwam was dat als sneeuw voor zon verdwenen!
    Er zijn namelijk kleine lammetjes geboren, nu op het moment 22 lammetjes, maar er zijn nog 5 ooien die nog moeten lammeren, deze week heb ik al 5 andere ooien geholpen met het aflammeren (10 lammetjes, 1 ooi had een drieling) of ben ik aanwezig geweest toen het gebeurde, en nu kan ik gewoon niet wachten tot het april is het ik 3 weken lang op een schapenbedrijf mag aflammeren... jaaaa dus ongeveer 400 ooien die moeten lammeren!
    Terwijl ik vorige week echt nog geen zin had in die schapenstage hihi

    Maar ik ben zo verliefd op deze lammetjes dat ik het toch eventjes wil delen met jullie:Y)

    deze schatjes zijn vanmorgen vroeg geboren, helaas loopt de moeder regelmatig weg als ze willen drinken, en zijn we bang dat één van de kleintjes het niet gaat halen, omdat deze te zwak is om op te staan als hij omvalt :(

    dit lammetje en haar broertje zijn maandag avond geboren, haar broertje is helemaal wit terwijl zij helemaal zwart/blauw is. Of te wel ik noem ze jing en jang

    en dit lammetje is vorige week ergens geboren.

    ik kan douchen tot ik een ons weeg, maar ik blijf naar schaap stinken, en toen ik om half 3 week aankwam in de schaapskooi was er weer een ooi aan het bevallen en toen het lam eruit was begon hij te schudden waardoor er slijmvlies in mijn gezicht kwam iieuwww(cat)

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 19:23 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Dat is zo lief. :3


    Your make-up is terrible

    Baby schaapjes! Wat schattig. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Awh dat is echt schattig<3


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    hihi jaa en ik blijf maar foto's maken!

    Deze twee zijn gister om half 3 geboren,
    Ik kwam terug in de schaapskooi voor mijn middag rondje, en toen zagen ik en een vriendin opeens een lammetje onder het slijm in het hok liggen dus wij in koor: Shit een lammetje!
    Dus wij snel onze zooi aantrekken en toen konden we weer gaan verlossen hihi.... we waren wel bang dat het tweede lammetje die er nog in zat dood was, omdat we niet wisten hoelang ze al bezig was met de bevalling (en dan hangen er twee webcams waar 6 mensen achter zitten.





    En nu hebben ze een tro baal waar ze elkaar steeds weer vanaf beuken hahah :Y)





    sorry.... maar ik heb een bult met foto's en kan gewoon niet wachten tot het april is (flower)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Assassin schreef:
    Dat is zo lief. :3


    26 - 02 - '16