• Jaren terug (toen ik dus nog maar net kwam piepen als amateurschrijfster) ben ik dus een verhaal begonnen waar ik nooit een titel voor heb bedacht.
    Nu wil ik het verhaal herschrijven (want ik hou stiekem erg van het verhaal, maar het is zo slecht geschreven dat ik mezelf ervoor schaam^^) en het online zetten.
    Maar omdat ik echt heel zwaar faal in het verzinnen van leuke, pakkende titels dacht ik, laat ik maar even advies vragen :D

    Mijn verhaal speelt zich dus af op Hogwarts, vele jaren na Voldemort.
    Een nieuwe oorlog teistert de toverwereld. Krempel, een nakomeling van Voldemort, heeft alles in zijn macht.
    Haily is een jong meisje dat al van kind af aan geloofd dat zij de dochter is van Krempel. Ze doet al zijn vuile werk en is de schrik van iedere tovenaar, tot ze plots op Hogwarts verschijnt en om hulp vraagt.
    Ze beweert namenlijk te hebben ontdekt dat ze niet de dochter is van Krempel, en dat ze onder een belbezwering was waardoor ze zichzelf niet was.
    Al snel ontdekken ze wie ze werkelijk is: de dochter van de Koning en Koningin, die vermoord zijn door Krempel.
    Als erfgenaam is zij de enige die aanspraak kan doen op de troon en met hulp van haar vrienden zal ze er alles aan doen om aan de toverwereld te bewijzen dat ze het waard is om hun prinses te zijn en Krempel te verslaan.

    Ik zoek btw ook een beter naam voor de slechterik in dit verhaal.
    Ik heb geen idee hoe mijn dertienjarige zelf ooit met die idiote naam 'Krempel' is gekomen.^^

    Liefst ook wel een Engelse titel :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Niemand?

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 22:12 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    End of Incantation
    (Einde van een bezwering)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 1:21 ]

    Jij bent nu toch nog steeds een amateurschrijfster of heb je al een boek uitgegeven? :P
    Miss ben je nu wel een iets ervarende amateur schrijfster, maar nog steeds een amateurschrijfster net als bijna iedereen hier op Q.

    maar voor de titels.
    Ik zou iets kiezen in de trant van:
    - After Hogwarts
    - The new war
    - Being No one
    - Dirty work
    - Revenge

    Maar een goede naam voor de antagonist. Ik zou iets proberen met U's en A's erin, want dan krijg je van zelf een beetje evil klank.
    Kraznodar, Kalamar, Kruzida zoiets of je zoekt iets wat meer een betekenis erachter dat beter bij jouw antagonist past.

    Daarbij wil ik je een paar kleine tips geven. Probeer te voorkomen om 2 keer 'en' in één zin te gebruien. Bij een opsomming kun je namelijk en vervangen door een komma. Koning en koningin hoeven trouwens niet met een hoofdletter gespeld te worden, zo belangrijk zijn ze nou ook weer niet xd

    Veel succes met je verhaal!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    LeIouch schreef:
    Jij bent nu toch nog steeds een amateurschrijfster of heb je al een boek uitgegeven? :P
    Miss ben je nu wel een iets ervarende amateur schrijfster, maar nog steeds een amateurschrijfster net als bijna iedereen hier op Q.

    maar voor de titels.
    Ik zou iets kiezen in de trant van:
    - After Hogwarts
    - The new war
    - Being No one
    - Dirty work
    - Revenge

    Maar een goede naam voor de antagonist. Ik zou iets proberen met U's en A's erin, want dan krijg je van zelf een beetje evil klank.
    Kraznodar, Kalamar, Kruzida zoiets of je zoekt iets wat meer een betekenis erachter dat beter bij jouw antagonist past.

    Daarbij wil ik je een paar kleine tips geven. Probeer te voorkomen om 2 keer 'en' in één zin te gebruien. Bij een opsomming kun je namelijk en vervangen door een komma. Koning en koningin hoeven trouwens niet met een hoofdletter gespeld te worden, zo belangrijk zijn ze nou ook weer niet xd

    Veel succes met je verhaal!



    Even hier op een reactie. ik zou inderdaad gaan voor The new war of zo iets:) dat is een goeie:)

    Haha ik weet dat ik nog steeds een amateurschrijver ben, maar ik bedoelde dus dat ik toen nog maar net begon met schrijven :p

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 22:24 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    The second war - Hogwarts

    Naam slechterik: Kalmar

    Hoop dat je dit mooi vind.

    Pa lijk me een gaaf verhaal zodra het er is neem ik een ab9!

    The start of a new war :3


    "What's the fun of making sence?"

    Ik vind jou naam voor de slechterik wel leuk tbh, (Hier kan je aan zien dat ik nooit harry potter heb gezien.)

    Misschien iets als : Not again of King's Daughter


    Firm believer of all that is magic

    Daughter of The Sorcerer's King

    Wel echt een super vet verhaal! Ik kan zelf nog wat van jou leren (;


    I'm cursed with the burning-stroopwafel-spell

    Ik d8 aan, herhaling van het verleden (moet je zelf maar naar het engels vertalen ;) )


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Euh, wat dacht je van...
    - That's not me
    - The past not Behind us
    - Cinderella
    - Princess in a War
    - The new Harry Potter, but this time it's a girl ^-^ < geintje ;p
    - War without an end

    Namen voor Krempel...
    - Krempel
    - Kronur
    - Remar
    - Zukat
    - Elamur
    - Paveni
    - Aniki

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 20:39 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.