• En die van jou?

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Roze. (bloos)

"Well, well. Look who we've got here!"

Rood :3

I love you Tim

PureObsessed schreef:
    Rood :3

LETS DANCE!

Grijs

"I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

Rood ;$ ROBIJN ;D en dr zit gwn een verhaal achter waarom ik het nog mooi vind

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rood.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Vroeger blauw, nu Zwart

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Fellatio schreef:
    Rood ;$ ROBIJN ;D en dr zit gwn een verhaal achter waarom ik het nog mooi vind

Heb je de huis van je ex in de fik gestoken? ;o

Uneventful schreef:
    (...)

Heb je de huis van je ex in de fik gestoken? ;o

Whaha nee XD me ex.. is et broertje van me schoonbroer.. dus ik zou die huis maar niet in de fik steken D:

Haha nee XD Maar twas dus met een gesprek met me beste vriend ;D en het kwam opgegeven moment neer; Alles wat rood is, is van Miegje.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Fellatio schreef:
    (...)

Whaha nee XD me ex.. is et broertje van me schoonbroer.. dus ik zou die huis maar niet in de fik steken D:

Haha nee XD Maar twas dus met een gesprek met me beste vriend ;D en het kwam opgegeven moment neer; Alles wat rood is, is van Miegje.

Miegje? Maar rood is ofcourse een geweldige kleur.

Uneventful schreef:
    (...)

Miegje? Maar rood is ofcourse een geweldige kleur.

Hij heet Michael ;P maar zolang ik me al kan herinneren noem ik hem Miegje ;P

Zwart.

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

Blauw (;

Blauw

Ivar Oosterloo.

Roze, i guess.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.