• Members of the WAG-gang
    Mephobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Refuse - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Reduce - Elena - WAG van David Villa.
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Greenwich - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Charmer - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Memento - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    TheRogue - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 21:37 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    TheRogue schreef:
    En Gery heeft ook gepost dat het vandaag een fantastische dag gaat worden #subtiel. Dat lijkt precies of hij het zo wil duidelijk maken. Of ik zie spoken.


    Ghehehehe. Nou ik hoop voor hem en voor Cesc dat hij eindelijk naar Barca terug gaat. Maar dan hebben die stomme kranten niets meer om over te roddelen.:W


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij ons stond er nu pas maar iets van ind ekrant. Hetzelfde dan wat er gezegt wordt. Dat beide transfers (Nasri ook) in een vergevord stadium zitten en die van Cesc allicht snel afgrond zal worden.


    Tears are words the heart can't say.

    Hahaha, mama heeft WMYB beneden ook aanstaan op repeat. *O*


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    TheRogue schreef:
    Bij ons stond er nu pas maar iets van ind ekrant. Hetzelfde dan wat er gezegt wordt. Dat beide transfers (Nasri ook) in een vergevord stadium zitten en die van Cesc allicht snel afgrond zal worden.


    Ik heb het eigenlijk meer over de Engelse tabloids, haha. Achja, ik geloof al die roddels niet. Wachten op bevestigingen van de clubs dan is het goed. De rest gewoon negeren. Anders wordt je gek.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben al gek geworden. En nu ben ik een bom nerveusiteit en net was ik bijna aan huilen geslagen toen op mijn voorpagina weer Cesc zijn naam te voorschijn kwam. Hmm ik kruip in een isoleer cel tot het eindelijk over is.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ben al dat Cesc gedoe echt kotsbeu, kunnen ze nu niet gewoon zeggen ofdat hij komt of niet ? Ik hoop echt van niet en zowel dat hij dan maar op de bank zit. We hebben hem niet nodig en ik heb nooit gesnapt waarom we zoveel geld aan hem willen verspillen. pff


    The soul needs autumn.

    TheRogue schreef:
    En Gery heeft ook gepost dat het vandaag een fantastische dag gaat worden #subtiel. Dat lijkt precies of hij het zo wil duidelijk maken. Of ik zie spoken.

    Dat viel me ook op ja :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    StarEye156 schreef:
    Ik ben al dat Cesc gedoe echt kotsbeu, kunnen ze nu niet gewoon zeggen ofdat hij komt of niet ? Ik hoop echt van niet en zowel dat hij dan maar op de bank zit. We hebben hem niet nodig en ik heb nooit gesnapt waarom we zoveel geld aan hem willen verspillen. pff

    yeah indeed, maar hij schijnt heel graag te willen komen en hij is een goede speler. Alleen vind ik hem zo leuk bij Arsenal passen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben volgens mij gewoon de enige die zich er niet druk om kan maken. Maarja, ik ben wel wat gewend.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Memento schreef:
    (...)
    yeah indeed, maar hij schijnt heel graag te willen komen en hij is een goede speler. Alleen vind ik hem zo leuk bij Arsenal passen.

    Hij is een goede speler, maar hij gaat de club alleen maar verder verzieken. FC Barcelona is een schitterende club, maar als we zonder Messi,Xavi,Iniesta en Puyol spelen dan spelen we een totaal anders en meestal ook slechter spel. Ik vind dat we eerst al onze spelers op een goed niveau moeten brengen en dat al onze verschillende lineups goede resultaten moeten brengen en dat we dan pas Cesc binnenhalen. + We hebben een B-team dat we behoorlijk aan het negeren/verspillen zijn.


    The soul needs autumn.

    barcastuff
    The transfer of Arsenal midfielder Cesc Fabregas (24) to Barcelona has been completed. He'll fly Barcelona today. [sport]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Greenwich schreef:
    barcastuff
    The transfer of Arsenal midfielder Cesc Fabregas (24) to Barcelona has been completed. He'll fly Barcelona today. [sport]

    ik las hem net


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik maak me echt zorgen over Jasper, als hij naar Ajax gaat ruineert hij zijn toekomst. Beter blijft hij veilig bij NEC en gaat dan ergens spelen waar hij eerste keeper kan zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    barcastuff
    Cesc Fabregas will tomorrow be officially presented as new Barcelona player. He'll travel with the team to Madrid. [md]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Iedereen is bezig met Cesc en ik zit me zorgen te maken over een keeper bij NEC.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.