• Hey,

    Hebben jullie soms tips om wakker te blijven? Ik heb me al gedoucht dat helpte wat.
    Maar om 13 uur moet ik ergens naartoe en ik zo tegen dan toch echt wakker willen blijven.
    Ik weet het het klinkt stom. Dus iemand tips?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Misschien een kopje koffie drinken?


    26 - 02 - '16

    Ijsblokjes tegen je gezicht aan drukken. :Y)

    Koffie/cola/energy drinken?


    You were born original, don't die as a copy.

    Lissandra schreef:
    Misschien een kopje koffie drinken?


    Nee dankje, ik hou niet zo van koffie :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Elvenking schreef:
    Ijsblokjes tegen je gezicht aan drukken. :Y)


    Zou een ijspack ook effe helpen als je die op je ogen legt?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SPECS schreef:
    Koffie/cola/energy drinken?


    Cola hebben we : ) Drink ik sowieso straks.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    TomXSarah schreef:
    (...)

    Zou een ijspack ook effe helpen als je die op je ogen legt?

    Alles wat koud is helpt. Ik heb 's ochtends ook heel erg moeite om mijn ogen open te houden en als ik dan even met een koud doekje over mijn gezicht heen ga, ben ik gelijk wakker.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Alles wat koud is helpt. Ik heb 's ochtends ook heel erg moeite om mijn ogen open te houden en als ik dan even met een koud doekje over mijn gezicht heen ga, ben ik gelijk wakker.


    Oke dan ga ik dat nu eens proberen ze :)

    Sluit je je ogen best of hou je ze best open?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Bij mij helpt cola drinken altijd, ook een koud doekje of een ander koud iets tegen je gezicht aan leggen haha.. Verder gewoon je ogen open houden en dan lukt het vanzelf.


    What screws us up most in life is the picture in our head of how it is supposed to be

    Ik houd mijn hoofd dan onder ijskoud water. Of zet keiharde muziek op, echt harde rock / metal of zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Iemand nog ideen? Ze zijn altijd welkom :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Druivensuikertje? (Dextro)


    26 - 02 - '16

    Sterke coffee doet wonderen. Weet ik uit ervaring. Ik drink het vaak bij saaie schooldagen waarbij ik bijna in slaap valt.


    -

    Laatst merkte ik dat gewoon suiker eten ook even een boost geeft. =P
    Normaal ben ik niet zo afhankelijk van koffie/suiker/cola, maar toen hielp dat wel even. Toen had ik een zakje suiker voor bij de koffie gegeten. :')

    Gaan wandelen helpt. Op de bureau zoek ik dan vaak afwisseling, dan ga ik nog maar eens naar de wc, dan haal ik nog eens een half bekertje water (een half bekertje omdat je dan sneller terug moet), dan ga ik nog eens een treinticket binnen doen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    CrueIIa schreef:
    Ik houd mijn hoofd dan onder ijskoud water. Of zet keiharde muziek op, echt harde rock / metal of zo.

    Indeed.
    Aldea schreef:
    Sterke coffee doet wonderen. Weet ik uit ervaring. Ik drink het vaak bij saaie schooldagen waarbij ik bijna in slaap valt.

    Koffie doet altijd wonderen *_*


    Don't walk. Run, you sheep, run.