• Ik heb een evenwichtstoornis waardoor ik erg onhandig ben en laatst liep ik doorde stad(met pumps aan) en toen struijkelde ik viel op een hotte jongen ie me aardig leek om bevriendt mee te zijn als we opstaan kijkt hij me vuil aan en zegt hij:Kijk uit stom tering wijf.(maar dan in het engels)
    even later liep ik rond met Starbucks-koffie in mijn hand struikel ik en knoei ik per ongeluk wat koffie op een mied.
    Zegt ze- Kijk eve uit jij vuile hoer(maar dan in het engels)
    Weer wat later zie ik mijn bff staan zwaai ik hoor ik iemabd 'au' zeggen draai ik me om zie ik dat ik per ongeluk mijn vriendje in zijn gezicht heb geslagen loopt er iemand naar me toe en zegt: What did he do to you that you slaped him in the face, you bitch?
    Ik voel me nu zo onbelangerijk en stom en lomp en even voor de duidelijkheid ik walg nu van mezelf.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Escritura schreef:
    People suck, ignore them


    Save me from myself.

    Prongs schreef:
    What the hell? Wat voor onbeleefde mensen zijn dat? Daar moet je je echt niet schuldig om voelen. Die zijn het zelfs niet waard dat je iéts voelt voor hen :/


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing