• De stelling van vandaag luidt:
    De EU moet lidstaten verplichten om een minimum aan onderwijs uit te geven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat doet de EU al? Als je minder dan een bepaald minimum uitgeeft is je onderwijs niet goed en schend je één van de basisrechten?


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Nee, de EU moet opzouten en landen moeten zelf maar bewust zijn van de noodzaak van (goed) onderwijs.
    Gezien de reactie van Tyrael, nevermind 8D

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 0:05 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eens, en overal hetzelfde, want iedereen verdiend dezelfde kans!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Tyrael schreef:
    Dat doet de EU al? Als je minder dan een bepaald minimum uitgeeft is je onderwijs niet goed en schend je één van de basisrechten?


    You're beautiful.

    Ik weet niet?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    uhmmm.... eens, geloof ik
    (het is laat mensen!)


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Tyrael schreef:
    Dat doet de EU al? Als je minder dan een bepaald minimum uitgeeft is je onderwijs niet goed en schend je één van de basisrechten?


    I love you Tim

    Jera schreef:
    uhmmm.... eens, geloof ik
    (het is laat mensen!)


    Technisch gezien is het vroeg xD


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Salander schreef:
    Nee, de EU moet opzouten en landen moeten zelf maar bewust zijn van de noodzaak van (goed) onderwijs.

    (yeah)


    Cool, neat, swell -Cry

    Euh, eens. Dat is toch logisch? We willen met de EU een doorzichtige markt creëren. Als in Nederland de universiteit slechter is dan zoiets vergelijkbaars in Frankrijk, dan is dat toch niet doorzichtig? Iets van hetzelfde niveau, is dan in het ene land slechter dan in het andere, waardoor je nog niet naar diploma's kunt kijken, maar je in het onderwijs van elk land moet verdiepen.
    Dus eens. Maar dat doen ze dus blijkbaar al :'D


    To live would be an awfully big adventure

    Eens.


    Olive

    Het is niet omdat dat één van de kinderrechten is, dat dat recht ook wordt opgevolgd: eens.


    Has no one told you she's not breathing?

    Infinitum schreef:
    Euh, eens. Dat is toch logisch? We willen met de EU een doorzichtige markt creëren. Als in Nederland de universiteit slechter is dan zoiets vergelijkbaars in Frankrijk, dan is dat toch niet doorzichtig? Iets van hetzelfde niveau, is dan in het ene land slechter dan in het andere, waardoor je nog niet naar diploma's kunt kijken, maar je in het onderwijs van elk land moet verdiepen.
    Dus eens. Maar dat doen ze dus blijkbaar al :'D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Secretive schreef:
    Het is niet omdat dat één van de kinderrechten is, dat dat recht ook wordt opgevolgd: eens.


    Als je aan één van de kinderrechten niet voldoet, wordt je géén lidstaat van de EU.


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Neleehx schreef:
    (...)