• Zie titel

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 0:12 ]

    Waarom niet?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    dat vraag ik mezelf ook wel eens af.

    love <3


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Mijn vriendinnen.

    Ik leef voor mijn moeder. Ze is al helemaal alleen, en haar familie staat niet achter haar + die is al voor de helft overleden. Ze zou eraan kapot gaan als ik dood zou zijn. So ^^


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    mijn vrienden, familie, muziek. en gewoon 'het leven', de andere mensen, ik kan het niet goed uitleggen. n_n


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Hansworst schreef:
    gewoon omdat ik wil leven, simpel


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Voor mijn familie en om later films te kunnen maken n_n


    Caution first, always.

    AprilJune schreef:
    Mijn familie en vrienden, en denk vooral de hoop die ik heb dat het later allemaal beter is

    Because I have something what's living worth...
    NOSE!!


    There's power in the words you whisper.

    Mijn fans (cat)

    all the happy things in life :3


    Shoganai i ne~

    Mayfly schreef:
    Wel, om geluk te vinden en anderen helpen met hun geluk vinden.
    Maar, weet je, eigenlijk leef ik voor niets, lol. Ik ben maar gewoon een zielig wezen in een gigantisch grote tijdlijn. Ik leef waarschijnlijk minder dan een eeuw en dan woeps, weg weg en na verloop van tijd ben ik compleet vergeten. Ja, wat had mijn leven dan voor zinnige reden?


    comfort in c h a o s

    Om mijn dromen te vervullen, bij m'n vrienden en familie zijn en me gewoon gelukkig voelen (:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 11:46 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Abrazo schreef:
    Mijn fans (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."