• Stacey is 15 jaar en leeft in een speciale school voor extreme gevallen.
    Op een dag komt er een nieuwe jongen die vanaf de eerste dag nieuwsgierig is naar haar.
    En haar geheim...

    Wat ze graag geheim wilt houden....


    My story...

    weet iemand wat???


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Niemand????:S


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Moet je een cover ofwat?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sorry, ik ben slecht in covers :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adrian schreef:
    Moet je een cover ofwat?


    Ja:Y)
    Heb jij een idee?

    Ik weet niet hoe dat moet:S

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 13:26 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Iets met de zin:

    Doomed for an eternity


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nobody???


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Is zien.
    Wat zou je erop willen?
    Ik kan niet blenden, dus gewoon 1 plaatje is het makkelijkst, maar da bijvoorbeeld zo'n plaatje als bij het boek Fallen of iets anders. Want dan wil ik wel proberen.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    LoveLost schreef:
    (...)

    Ja:Y)
    Heb jij een idee?

    Ik weet niet hoe dat moet:S

    Met picnik.com kun je dingen toevoegen zoals tekst, of de foto zwart-wit maken als die in kleur was, dat soort dingen. Je kan er niet mee blenden.

    Zo heb ik deze gemaakt voor je:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    SecretRose schreef:
    (...)
    Met picnik.com kun je dingen toevoegen zoals tekst, of de foto zwart-wit maken als die in kleur was, dat soort dingen. Je kan er niet mee blenden.

    Zo heb ik deze gemaakt voor je:



    Wauw!!! da's vet.

    Sorry voor late reactie


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Heb nog meer ideeën??


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."