• wat zou het eerste zijn wat jij deed als je op Hogwarts aankwam?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 16:40 ]


    Save me from myself.

    Ik zou Hagrid een dikke knuffel geven en dan samen met Harry op een bezem vliegen ;D


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    nerveus schreef:
    Me laten indelen op een afdeling ;)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    De keuken in duiken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Aan Anderling vragen of er ook een manier is om van gedaante te veranderen in een wolf, dat had ik bedacht toen ik harry potter 1 had gezien heel vroeger, en ik zou het nog steeds vragen. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik zou kijken of ik een liefdesdrankje kon brouwen en die vervolgens aan Draco en Harry geven. (:


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou kijken of ik een liefdesdrankje kon brouwen en die vervolgens aan Draco en Harry geven. (:

    AMEN omg I love you for this, dan zouden wij Drarry fans flauwvallen als het liefdesdrankje in effect ging. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Dursley schreef:
    Ik zou naar Fred toegaan en met hem gaan flirten! (wbw)

    En dan zou ik George meelokken naar een stil hoekje. *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Snape stalken en Seamus kidnappen:Y)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Draco zoeken :33

    Proberen te vliegen op een bezem!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als eerste zou ik ingedeeld worden, ws Slytherin, vervolgens zou ik Snape gaan knuffelen en Neville zoeken om even gezellig iets te gaan doen ofzo.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    aan Dumbledore z'n baard trekken.


    Me so good.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou kijken of ik een liefdesdrankje kon brouwen en die vervolgens aan Draco en Harry geven. (:


    +10

    :9~


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hogwarts wordt geruïneerd als wij allemaal komen :Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    grapefruit schreef:
    Als eerste zou ik ingedeeld worden, ws Slytherin, vervolgens zou ik Snape gaan knuffelen en Neville zoeken om even gezellig iets te gaan doen ofzo.

    hé, gekleurde letters was MIJN idee!
    Avada kedavra!


    Define "good".