• 6

    RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel
    allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op
    Hogwarts zit.
    - Je mag max. 3 personages.
    - Alleen zelf verzonnen personages.
    Vragen mogen altijd gesteld worden.

    ROLLEN

    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Maysilee)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    - Matthew Donalds (Gnome)
    - Sam Waters (Harrison)
    - Daman Adams (BeyondOurOwn

    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Maysilee)
    -

    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    - Alec Sadler (LiveToday)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (Harrison)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Maysilee)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 15:06 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ik was zes vergeten zetten
    maar nu staat het hierboven duidelijk op xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zoey
    'Een feniks,' zei ik. 'Maar dat stampt nog van vroeger af.' Ik glimlachte. 'Wolven zijn schattig alleen ik ben er vanaf gegikt door die weerwolf van afgelopen zomer.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daman Adams
    "Oh ja." ik grinnikte bij de herinnering. Het verwonderde me hoe ze me zo snel had opgebeurd, vaak was ik nog uren depressief na een nachtmerrie.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zoey
    Ik zag hem lachen en ik zag een hele andere Daman. Niet de soldaat Daman maar mijn beste vriend Daman. Ik besloot er niks van te zeggen maar deze Daman was beter.
    Ik glimlachte. 'Of toen ik tegen die boom aan liep,' hielp ik hem herinneren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daman Adams
    Ik moest schaterlachen en het feit dat ik de helft van de tijd kreunde, liet me nog harder lachen. Het moest echt raar geklonken hebben. Half lachend en half kreunend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dat herken ik femke, en dan lachen gij en hannah mij nog meer uit en dan moet ik nog harder lachen en krijg ik nog meer krampen en ga zo maar door xD


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zoey
    Daman's lach was aan stekelijk. 'Of toen jij van de berg af rolde.' Ik moest bijna huilen van het lachen. Het was zo gezellig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LiveToday schreef:
    Dat herken ik femke, en dan lachen gij en hannah mij nog meer uit en dan moet ik nog harder lachen en krijg ik nog meer krampen en ga zo maar door xD

    of course :P


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daman Adams
    "Stop!" ik snakte lachend naar adem. Het was allemaal wel gezellig en zo, maar van het lachen had ik echt pijn in mijn wonden gekregen. De korstjes waren op sommige plekken open gegaan en het leek of ik uit mijn vel zou springen. Toen ik eindelijk geen lachstuipen meer kreeg, liet ik me grijnzend op het kussen zakken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zoey
    Het was fijn om de niet serieuze Daman te zien. Het was zo lang geleden dat ik hem zo zag. Ik keek hem lachend aan. Het was echt gezellig. Ik ging verzitten op het bed en viel er bijna af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daman Adams
    Ik moest me inhouden om niet opnieuw in de lach te schieten, maar toen ik me op de pijn concentreerde ging dat.
    "Mag Katherine nu binnen? Ik ben toch beter." ik pruilde een beetje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zoey
    'Mevrouw Plijster vermoord me.' Ik keek spijtig naar Daman. 'Maar ik kan wel wat regelen.' Ik glimlachte naar hem terwijl ik zijn haar door de war maakte. 'Ik ben te goed voor deze wereld.' Ik schoot in de lach.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daman Adams
    "Dat wist ik al lang." Ik glimlachte stralend terug en liet mijn haar maar gewoon liggen. Het zag er waarschijnlijk zo al niet uit, een beetje meer in de war zou toch geen verschil maken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zoey
    Ik liep een rondje door de ziekenzaal.
    'Dit is het plan,' zei ik. 'We wachten tot mevrouw Plijster terug komt. Dan controleert ze je en als ze gaat eten dan laten we Katherine binnen.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daman Adams
    "Ja, sergeant." zei ik op luide toon en ik groette haar op de manier die bij ons in het leger etiquette was.


    “To live will be an awfully big adventure.”