• [...] is een meisje met een heel gewoon leven. Ze gaat naar school, heeft vrienden, haalt goede cijfers, woont gezellig samen bij haar ouders en haar broertje etc. Een normale tiener dus. Tot er op een dag wereldschokkend nieuws is: de beroemde [...] heeft een ongeluk gehad en is in een coma terechtgekomen, waardoor het niet zeker is of hij het wel zal overleven. [...] hoort het, maar gaat daarna gewoon normaal verder met haar leven, zonder dat er iets aan de hand is, maar dat verandert wanneer zijn geest plotseling bij haar langskomt. Hij vertelt haar dat hij op de een of andere manier naar haar huis toegetrokken werd en zodoende leren ze elkaar steeds beter kennen. Het 'ongeluk' waardoor hij in een coma is belandt, blijkt echter geen ongeluk geweest te zijn. Iemand heeft hem willen vermoorden, maar wie en waarom? Zelf weet hij dit ook niet. Bovendien vreest hij dat diegene het er niet bij zal laten zitten. Zal [...] dit wel kunnen oplossen?


    Oké, dit klinkt misschien heel knullig, maar ik heb dit even heel snel getypt om een indruk te geven waar mijn idee over gaat x'd Ik kreeg het opeens toen ik aan het douchen was, haha x').

    origineel/niet origineel
    beroemd persoon/geen beroemd persoon (en zo ja; wie?)
    naam hoofdpersoon?
    titel?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik vind het heel origineel, buiten het feit dat het me toch een beetje aan 'Just Like Heaven' doet denken, maar een klein beetje hoor (:
    Aangezien je verhaal best verwezenlijkt kan worden zou ik eigenlijk gaan voor een verzonnen beroemdheid. Je kan deze dan nog steeds bazeren op een echte als je dat wilt (:
    Ik ben rotslecht in namen :x & de titel, even denken..
    In fini, tu eras le lux het zou latijn moeten zijn, 'Op het einde, was jij het licht'
    Transparent love

    Je moet maar eens kijken in wat voor een taal je het wilt doen, want als je personage bijvoorbeeld italiaanse origine heeft, kan je het in het italiaans zetten ofzo :p

    Maar dit is maar mijn mening :Y)


    everything you imagined, and more...

    coloredwords schreef:
    Ik vind het heel origineel, buiten het feit dat het me toch een beetje aan 'Just Like Heaven' doet denken, maar een klein beetje hoor (:
    Aangezien je verhaal best verwezenlijkt kan worden zou ik eigenlijk gaan voor een verzonnen beroemdheid. Je kan deze dan nog steeds bazeren op een echte als je dat wilt (:
    Ik ben rotslecht in namen :x & de titel, even denken..
    In fini, tu eras le lux het zou latijn moeten zijn, 'Op het einde, was jij het licht'
    Transparent love

    Je moet maar eens kijken in wat voor een taal je het wilt doen, want als je personage bijvoorbeeld italiaanse origine heeft, kan je het in het italiaans zetten ofzo :p

    Maar dit is maar mijn mening :Y)


    Ik vind het niet op Just Like Heaven lijken hoor xd
    En wel een beroemd peroon, dat zou wel leuk zijn xd


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    coloredwords schreef:
    Ik vind het heel origineel, buiten het feit dat het me toch een beetje aan 'Just Like Heaven' doet denken, maar een klein beetje hoor (:
    Aangezien je verhaal best verwezenlijkt kan worden zou ik eigenlijk gaan voor een verzonnen beroemdheid. Je kan deze dan nog steeds bazeren op een echte als je dat wilt (:
    Ik ben rotslecht in namen :x & de titel, even denken..
    In fini, tu eras le lux het zou latijn moeten zijn, 'Op het einde, was jij het licht'
    Transparent love

    Je moet maar eens kijken in wat voor een taal je het wilt doen, want als je personage bijvoorbeeld italiaanse origine heeft, kan je het in het italiaans zetten ofzo :p

    Maar dit is maar mijn mening :Y)


    Wat is Just Like Heaven? Een film zeker? x')

    Hmm, ik weet niet, met een beroemd persoon schrijf ik meestal toch wat gemotiveerder ^^ Maar sowieso, al neem ik een beroemd persoon, dan is hij toch fictief, je gebruikt alleen de naam van diegene in feite. En als ik dan niet teveel inga op de dingen die die persoon dan gedaan heeft (bepaalde films ofzo) zou ik die naam altijd nog kunnen veranderen, dus ja, dat maakt dan op zich niet zoveel uit ^^

    Een titel in een andere taal is wel grappig btw, maar ik kan geen Italiaans en ook geen Latijn x'd. Misschien is Frans wel mooi though.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 22:31 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Enmity schreef:
    (...)

    Wat is Just Like Heaven? Een film zeker? x')

    Hmm, ik weet niet, met een beroemd persoon schrijf ik meestal toch wat gemotiveerder ^^ Maar sowieso, al neem ik een beroemd persoon, dan is hij toch fictief, je gebruikt alleen de naam van diegene in feite. En als ik dan niet teveel inga op de dingen die die persoon dan gedaan heeft (bepaalde films ofzo) zou ik die naam altijd nog kunnen veranderen, dus ja, dat maakt dan op zich niet zoveel uit ^^

    Een titel in een andere taal is wel grappig btw, maar ik kan geen Italiaans en ook geen Latijn x'd. Misschien is Frans wel mooi though.


    Ik kan ook geen italiaans of latijn (nerd)
    Ja, dat is een film, maar echt maar een ietsie pietsie omdat dat meisje in de film ook in come ligt en haar geest vrij rondloopt.
    Ja, dat kan je wel doen :Y) dan heb je er meer zin in:p


    everything you imagined, and more...

    coloredwords schreef:
    (...)

    Ik kan ook geen italiaans of latijn (nerd)
    Ja, dat is een film, maar echt maar een ietsie pietsie omdat dat meisje in de film ook in come ligt en haar geest vrij rondloopt.
    Ja, dat kan je wel doen :Y) dan heb je er meer zin in:p


    Ah, oké (: Nou ja, daar heb ik het niet vandaan, ik bedacht het me gewoon omdat ik laatst een paar van die bijna-dood verhalen gehoord heb, haha :'D. En daar was iemand ook in een coma en kon diegene, volgens haar, alles zien wat er gebeurde als geest, dus vandaar :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Klopt,,,Ik ga het dan wat veranderen. Yeeh! Kom net op een idee..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Lol, waar denk jij aan als je aan t douchen bent? XD

    Ik moet om de een of andere reden onder de douche altijd aan karl nooten denken, en dan krijg ik de slappe lach.

    Doe dr btw maar wel een beroemd persoon in.;]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.