• Mijn samsung chat 335, van 3 maanden oud, viel zo'n 3 kwartier geleden op de grond en nu is het beeld kapot. Ik ben nu zo boos op mezelf en natuurlijk zijn mijn ouders ook hardstikke boos op mij, gelukkig willen mijn broers me helpen en we zijn nu oplossingen enzovoort aan het zoeken.

    Heb jij je mobiel ooit kapot laten vallen, en wat heb je toen gedaan?


    <3

    Neen. Ik heb er wel al vanalles over heen gegooid


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Die van mij is een keer tijdens het fietsen (toen ik hem 3 dagen had) op de straat gevallen en nat geregend --'. Hij deed wel een tijdje spooky, maar hij had het overleeft (later is hij wel overleden xd).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Nee... Wel mijn iPod touch. Het beeld is kind of broken.. maar hij werkt nog wel! ;D


    Forever.

    Ja, 1x heb ik hem kapot geslagen x'D
    En toen zat er nog zegmaar volle garantie op, dus hebben we hem naar de winkel terug gebracht :x Papa was wel wóedend.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Neen.
    Mijn schatje is me daar veels te dierbaar voor. En hij heeft daar ook te veel voor gekost. (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    ik nog noit mijn broer wel. hij liet hem vallen in een plas water toen hij dat had verteld zei hij doodleuk met een smile'hij maakte ook bubbeltjesxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb 2 maanden geleden mijn iPod touch 4g laten vallen. Nu is het glasplaatje stuk, maar hij doet t nog wel. Ik ga na de vakantie een nieuwe halen, das net zo deur ls reparatie.


    To love is to destroy.

    Nope was dat maar waar. Dan was ik van dat oude ding af ;|


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ja, maar hij was voorgoed kapot (:


    comfort in c h a o s

    Roswell schreef:
    Nee... Wel mijn iPod touch. Het beeld is kind of broken.. maar hij werkt nog wel! ;D


    Trust me. I'm the doctor

    Ik zeg het ook altijd tegen mijn vriendin. Samsung....


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Nee, ik heb hem wel 3x van de trap laten valen, ik verveelde me -_-'


    You're beautiful.

    Gelukkig niet, maar if so, dan had ik een nieuwe gekocht, die van mij is toch al oud.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik gooi mijn Blackberry heel de tijd op de grond
    Maar hij gaat niet kapot :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Kut voor je. Mijn mobiel is al 1000 keer gevallen, zelfs een keer van de trap, van helemaal boven. Maar meer schade dan een paar krasjes was er nooit. :')


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein