• Mijn samsung chat 335, van 3 maanden oud, viel zo'n 3 kwartier geleden op de grond en nu is het beeld kapot. Ik ben nu zo boos op mezelf en natuurlijk zijn mijn ouders ook hardstikke boos op mij, gelukkig willen mijn broers me helpen en we zijn nu oplossingen enzovoort aan het zoeken.

    Heb jij je mobiel ooit kapot laten vallen, en wat heb je toen gedaan?


    <3

    De mijne overleeft elke val :3


    Olive

    Al 10 keer of zo. :')

    Nope.
    Ik laat myn mobiel wel zo'n 5 x per dag vallen dusz hy heeft veel krasjes, maar hy overleeft het altyd. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik raakte mn eerste mobieltje na 2 dagen kwijt toen ik over straat aan het skeeleren was. Ik flikker, en had niet in de gaten dat mn mobiel uit me zak viel. Later kwam iemand 'm brengen, en toen was ie half verneukt. Hij was overreden (cop) Hij leefde nog, maar toen liet ik hem in de douche vallen, en JA, IK DOUCHE MET MIJN MOBIEL. Mijn 2e mobiel, een BB Bold, viel in de wc (no_chears) Nu heb ik een Blackberry Curve, en die flikkert nog regelmatig op de grond :Y)

    Authors schreef:
    De mijne overleeft elke val :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja.
    ik moest me verstoppen in een soort bosje,
    en toen liet ik me mobiel vallen in de zand,
    doei beeldscherm :B

    als mijn telefoon's zijn dood gegaan door water


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ga anders naar de telefoonzaak informeren hoeveel een reparatie zou kosten? Want als het absurt duur is, kan je beter een nieuwe kopen (:


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    Ga anders naar de telefoonzaak informeren hoeveel een reparatie zou kosten? Want als het absurt duur is, kan je beter een nieuwe kopen (:


    bij mij zou een beeldscherm reperatie 100 euro kosten .__.

    Oh no no, someones stupid. EN JA, ik heb ooit mijn telefoon in het toilet laten vallen.. maar hij was niet stuk. En mijn vorige heb ik laten stelen. Ik ben echt te goed. (krul)

    Rickjuh schreef:
    Ik zeg het ook altijd tegen mijn vriendin. Samsung....

    Meer de mobiels van tegenwoordig. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    M'n iPod touch is een keer heel hard op het grind gevallen. Eh tsja, toen heb ik een nieuwe gekocht. (aa)


    It's time to be happy again.

    Ik heb mijn mobiel kapot geskied dat vind ik ook wel een prestatie...


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    OMG, ik heb een motorola ._.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik had mijn iPhone nog geen twee weken en ik liet hem vallen. BAM, heel men scherm gebarsten.. Maar ondertussen in hij al weer gemaakt (-:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."