• Sorry mensen, maar ik ben écht gek op de Efteling.
    Als ik daar rondloop voel ik me weer helemaal klein (:
    Vooral in het sprookjesbos.
    En daarna zo vaak in de python totdat ik misselijk ben ;P
    Binnekort ga ik er weer heen met me vriend.
    Wat is jou favo atractie in de efteling?
    Die van mij is toch echt de droomvlucht, blijft mooi :3


    I love you Tim

    i love the efteling 2!
    ook de droomvlucht, maar ik vind de fata morgana en de vliegende hollander ook heel mooi xx


    <3333

    Fata Morgana. Gewoon omdat mijn oom die krokodillen heeft gemaakt


    "Ignite, my love. Ignite."

    De Vliegende Hollander is werkelijk geweldig! Alleen de wachtrij, een soort spookhuis, geeft me al de rillingen


    Here & Now

    Masai schreef:
    De Vliegende Hollander is werkelijk geweldig! Alleen de wachtrij, een soort spookhuis, geeft me al de rillingen

    De Vliegende Hollander is ook super!


    I love you Tim

    De droomvlucht <333


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ughh, ik ben al zó vaak daar geweest...

    Ik ben ook helemaal dól op de Droomvlucht. Boven mijn Computer heb ik een plank en die staat vol met beeldjes van de Droomvlucht :3


    Let it come and let it be

    De droomvlucht en De Vliegende Hollander.. Hoewel de Indische Waterlelies nu ook tot mijn favoriet behoren, door de mooiste herinnering in mijn leven tot nu toe (:

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 10:30 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    De droomvlucht en de Indische waterlelies. Daar heb ik echt hele mooie herinneringen aan! Maar ik ben al heel lang niet meer in de Efteling geweest. ):

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 10:22 ]


    All was well.

    Ik ben er nog nooit geweest. ;#


    To infinity and beyond •

    Ik ben de efteling spuugzat, kom er echt te vaak (woon en vrij dichtbij), ik ga binnenkort met een groepje vrienden naar Disney, dat is pas een park, wauw! <3


    -

    Daar ben ik al zo lang niet meer geweest! Ik ging er altijd heen als klein kind, dat was zo leuk. Ik herinner me er niet meer veel van, maar dat sprookjesbos is echt cute.

    youleftme schreef:
    Ik ben de efteling spuugzat, kom er echt te vaak (woon en vrij dichtbij), ik ga binnenkort met een groepje vrienden naar Disney, dat is pas een park, wauw! <3

    Gnf. Zo lang aanschuiven, ahah.

    Amyntas schreef:
    (...)
    Gnf. Zo lang aanschuiven, ahah.

    Valt wel mee, we gaan sowieso 2 dagen dus word wel gezellig. En wachten in Disney is niet zo erg, haha die sfeer is gewoon geweldig!


    -