• Hallo dudies,

    Ik heb bedacht dat ik ook een RPG wil gaan doen, want ik vond dat stiekem wel heel leuk. Het wordt een ''meespeelverhaal'' over Harry Potter, want dat vind ik nog leuker. Ik ga er geen story van maken, want dat vind ik zelf heel erg irritant, en alles komt in een RPG topic waar we het dus ook gaan doen.

    Voor de mensen die graag mee willen doen, heb ik wat extra informatie zodat je je aan kan passen en ik wil vragen om je er aan te houden, want anders wordt het zo lastig om alles makkelijk bij te houden.

    THA RULES
    * We schrijven in verleden tijd, omdat mooier is en voor de meesten handiger
    * We gebruiken de Engelse namen, omdat ik die mooier en handiger vind. Als je de namen niet kent moet je dat even aangeven, dan zal ik je een lijstje geven met de Engelse namen die het meeste van pas komen! Hiermee worden alleen de namen gebruikt, zoals Ron Weasley, Hermione Granger, maar niet de woorden als: Wand en Spell, dat wordt té veel van het goeie.
    * We schrijven in de derde persoon, hij/zij vorm dus. Het is zo makkelijk om om te slaan naar een ander personage, omdat je twee personages krijgt.
    * De ''rollen'' die niet ingevuld zijn mogen er in voor komen, maar de gesprekken die jouw personage er mee heeft, moet je zelf beschrijven.
    * Als er dingen zijn die je wilt zeggen, moet je ze in een Quote zetten, zodat het opvalt.
    Als je je niet aan de regels houdt is dat niet erg, maar probeer het wel, anders is het zo irritant. (:

    De rollen
    Iedereen krijgt twee rollen. Eén zelf verzonnen rol en één persoon die al bestaat, zoals Ron Weasley, Hermione Granger, etc.
    Je mag leerlingen zelf verzinnen. Verschillende leeftijden, afdelingen en afkomsten.

    De informatie
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Reden voor afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Toverstok:
    Patronus:
    Extra:

    Je mag niet zelf kiezen welke rol je er extra bij krijgt, omdat iedereen dan dezelfde rol in gaat vullen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 17:07 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    haha, nog een HP RPG xD Geniaal, ik join =D

    Snap alleen je laatste zin niet en ik zou niet weten welk bestaand figuur ik moet nemen bij gebrek aan kennis o-o

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 17:11 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil wel meedoen, maar ik snap dat hele RPG-gedoe niet zo goed. =$


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Marauderette schreef:
    Ik wil wel meedoen, maar ik snap dat hele RPG-gedoe niet zo goed. =$


    Lees mijn blog, daar staat uitleg =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil ook wel meedoen :]


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Vul het lijstje dan in, jongens!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ahd een vraag, als je die nou eerst beantwoord? xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    En, mag je het bestaande personage dan zelf uitkiezen?


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Ah, damn. Ik wil welmeedoen, maar ik kan niet. Stomme tentamenweek.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Naam: Yocey
    Achternaam: Luna
    Leeftijd: 15
    Afdeling: Ravenwlaw
    Reden voor afdeling: Ze is een slimme en goede leerling. toch heeft ze moed, maar niet genoeg om in gryffindor te zitten.
    Karakter: Yocey is een redelijk stil en rustig meisje dat dagen in de bib kan zitten. Toch is ze tegen iedereen vriendelijk, zelfs tegen zwadderaars.
    Uiterlijk: bruin half lang haar tot op haar schouders met zwarte tippen. Haar ogen zijn een lichte kleur blauw. Yocey is een redelijk van lengte, (1,71 m) en is niet te dik niet te dun.
    Toverstok: berkenhout met het hartenbloed van een draak
    Patronus: Wolf

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 16:28 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Zorro schreef:
    Ah, damn. Ik wil welmeedoen, maar ik kan niet. Stomme tentamenweek.


    Dat maakt niet uit joh, want je mag later in haken. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    (...)

    Dat maakt niet uit joh, want je mag later in haken. (:


    Ga je trouwens gewoon beginnen in dit topic?
    Ik vul zometeen wel even wat in. Maar misschien is het handig als je erbij zet welke bestaande personages er echt in moeten. Dan kunnen mensen die als eerst kiezen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Zorro schreef:
    (...)

    Ga je trouwens gewoon beginnen in dit topic?
    Ik vul zometeen wel even wat in. Maar misschien is het handig als je erbij zet welke bestaande personages er echt in moeten. Dan kunnen mensen die als eerst kiezen.


    Nee, ik open een ander topic. (:

    Dat is inderdaad handig, doe ik! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Pixie
    Achternaam: Moore
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Gryffindor
    Reden voor afdeling: Pixie is niet gauw bang en
    Karakter: Pixie is een sociaal, behulpzaam en aardig meisje die zegt wat ze denkt, soms komt dat nogal verkeerd over op mensen, helaas. Ook is ze erg dappen en een echte doorzetter.
    Uiterlijk: klik Zwarte haren tot halverwege haar rug, groene ogen, ze is erg slank maar niet de langste waar anderen haar wel eens mee plagen, maar daar heeft ze wat op gevonden; Hakken ;p
    Toverstok: 20 cm, beukenhout, hoofdhaar van een Glamorgana.
    Patronus: Hert.
    Extra: Pixie zingt graag.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam:Purslane
    Achternaam:Noway
    Leeftijd:16
    Afdeling: Slytherin
    Reden voor afdeling:Het zit in de familie. Daarbij is Purslane een echte volbloed en daar is ze trots op.
    Karakter:Purslane is een meisje waar de meeste mensen bang voor zijn. Ze zou zich nooit iets van iets of iemand aantrekken en is redelijk op zichzelf. Je kan heel goed aan Purslane zien en merken dat ze de dochter is van dooddoeners. Dat is ook de reden waarom mensen bang voor haar zijn. OMdat ze weten dat zij later hoe dn ook een volgeling word. Daarbij vind ze zichzelf beter dan andere en heeft de drang alles te vernietigen wat op haar pad komt. je moet dan ook niet voor haar gaan lopen.
    Uiterlijk:Purslaneis een kleine meisje van 1.62 met een dun postuur. Ze heeft Wit geblondeerde lange haren, met een rechte pony. Ze heeft grote groenen ogen die altijd een twinkeling hebben.
    Toverstok:Walnood toverstok met puur drakenbloed als kern. 23,2 lang
    Patronus:Een Poolvos
    Extra:Haar ouders zijn dooddoenrs en ze heeft al heel lang een chrus op Draco.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 19:08 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    -Moet dooddoener, ook in het Engels?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''