• Ik zat gister samen met mijn 2 vriendinnen en een jongen bij een trappetje op school. We hadden pauze maar we wisten niet waar we moesten zitten.
    En er kwam een stelletje uit de vijfde klas volgens mij naar benden. Maar dat meisje is zo een Barbie met de verkeerde kleur foundation en denkt dat ze alles kan maken type.
    En der vriendje die zat met zijn voet ineens vast aan de rugtas vn mijn vriendin. Hij stond daar heel lomp te vechten met die rugtas, dus ik schoot in de lach. Zegt dat meisje heel arrogant uit het niets :' Is het grappig?' Dus ik heel droog terug zeggen tegen der ' Ja anders zou ik toch niet lachen?' Zegt ze ineens 'Gaan we nou een grote bek hebben he?' Wilde ze naar me toe komen om me te gaan slaan ofzo -.- Liep er ineens een docent langs, liep ze gelijk heel snel weg. En dan gaan ze zeiken dat de onderbouw geen respect meer heeft -.-

    Zitten er op jullie school ook van die meisjes?

    Niks van aantrekken. En ja, er zijn meisjes op school die zo zijn. Dat noem je met een net woord huppelkutjes :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ja in mijn klas T_T


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nou, jij had ook niet echt respect. Dus de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Nou, jij had ook niet echt respect. Dus de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee gelukkig niet (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Applejack schreef:
    Nou, jij had ook niet echt respect. Dus de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

    This.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Sorry hoor, maar om te gaan zitten lachen is ook niet echt aardig. Ik snap dat als zij dan ziet dat zo'n klein meisje zo uit de hoogte gaat zitten lachen ze daar een opmerking over maakt.


    ars moriendi

    85% van onze school bestaat uit meisjes met nepmerk-tassen, oranje gezichten, klonterige mascara. En als je voorbij wandelt en naar links kijkt, en zij staan rechts zeggen ze nog steeds 'HO HO, WHERE U LOOKING AT, BIATCH.' (krul)


    We bring our sons up to get gunned down.

    Meddows schreef:
    Sorry hoor, maar om te gaan zitten lachen is ook niet echt aardig. Ik snap dat als zij dan ziet dat zo'n klein meisje zo uit de hoogte gaat zitten lachen ze daar een opmerking over maakt.

    Als iemand half met een rugtas aan het vechten is dan schiet je gewoon in de lach, of je nou wil of niet. -tenminste ik wel-

    Infineit schreef:
    85% van onze school bestaat uit meisjes met nepmerk-tassen, oranje gezichten, klonterige mascara. En als je voorbij wandelt en naar links kijkt, en zij staan rechts zeggen ze nog steeds 'HO HO, WHERE U LOOKING AT, BIATCH.' (krul)


    Ik. Ben. Het. ZÓ. Erg. Met. Je. Eens..!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Positive schreef:
    (...)
    Als iemand half met een rugtas aan het vechten is dan schiet je gewoon in de lach, of je nou wil of niet. -tenminste ik wel-


    dus als jij stuikeld op school of met je voet vast zit vind je eht niet erg als mensen gaan lachen? :W Oh please


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Vind je het gek. Sowieso is op een trap zitten niet echt handig en dan ook nog lachen om zo iets en zo'n opmerking maken. Tja, ik snap der wel, en ik heb normaal echt niks met zulke mensen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Infineit schreef:
    85% van onze school bestaat uit meisjes met nepmerk-tassen, oranje gezichten, klonterige mascara. En als je voorbij wandelt en naar links kijkt, en zij staan rechts zeggen ze nog steeds 'HO HO, WHERE U LOOKING AT, BIATCH.' (krul)


    Inderdaad --'


    i put the fun in funeral

    StoryBelle schreef:
    (...)

    dus als jij stuikeld op school of met je voet vast zit vind je eht niet erg als mensen gaan lachen? :W Oh please

    Nee, want dan lach ik zelf ook.

    Applejack schreef:
    Nou, jij had ook niet echt respect. Dus de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.


    comfort in c h a o s