• Waarom haten zoveel mensen rihanna? Ik snap daar echt geen ene hond van :'| ik vind Rihanna leuk zingen, en er ook vet uitzien.
    Ik had iets gehoord van dat Rihanna vroeg of Bill een meisje is of niet.. maar come one, als jij mij gaat vertellen dat hij vollop op een jongen lijkt vind ik dat je liegt. Bill lijkt soms ook wat op een meid. Maar waarom zou je Rihanna daarvoor haten?
    Dus.. als jij weet wrm mensen Rihanna zo haten, of haat je Rihanna zelf zo erg? Zet hier even wrm ...


    x


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Owkee, geen idee wr mensen Rihanna haten.
    Maar haal je dat mss niet door elkaar met niet leuk vinden?

    En dan heb ik ook ff een vraagje voor jou...
    Waarom haten mensen Tokio Hotel?
    Das toch hetzelde?
    het is nu eenmaal zo, en daar moet je mee leren leven! (A)

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Ik haatte ze al voor da ze da zei over bill.Dus da is bij mij geen excuus om ze te hate.Ik vind ze gewoon veel te hard veranderd,en ja ik kan da ni zegge.Ik vond ze vroeger,toen me haar eerste liedjes zoveel beter.nu is die kei wannaB chek maar naar avril lavigne,die is ook zo.((sorry voor de fans)).Maar toen de tijd van sk8ter boy nzu,was ze echt..geweldig,en nu?Maar oke..ik moet zowiezo ni veel van rihanna hebbe.

    Owkee, geen idee wr mensen Rihanna haten.
    Maar haal je dat mss niet door elkaar met niet leuk vinden?

    En dan heb ik ook ff een vraagje voor jou...
    Waarom haten mensen Tokio Hotel?
    Das toch hetzelde?
    het is nu eenmaal zo, en daar moet je mee leren leven! (A)

    (K)


    you have a point n_n

    Uhmm ik vind haar nieuwe clipje disturbia echt gewoon zo van 'OO KIJK MIJ IK KAN OOK STOER ZIJN!'

    En ik vind gewoon dat ze een zeikstemmetje heeft!!

    I mean eerst was ze nog zo'n huppelkut en nu moet ze ineens Freaky wirde clipjes doen!!

    Butjaa dat is mijn mening!

    ik haat haar nie en stuff like that x3
    mr se is ook neit myn stijl x3
    & btw in het egt kan se nie singe o_o mr das byna by elke celeb ;l


    We can only learn to love by loving.

    you have a point n_n


    Jey!
    Jey!!!

    Er zijn mensen met me eens! ;)


    Träume sind wirklich!!

    Ik vind dr muziek gwn vreselijk. Dat om Bill kon me niet boeien. Like ik geef dr zowat gelijk [/haat me maar, zowat is bijna dudes x'D]


    Mew <3

    Owkee, geen idee wr mensen Rihanna haten.
    Maar haal je dat mss niet door elkaar met niet leuk vinden?

    En dan heb ik ook ff een vraagje voor jou...
    Waarom haten mensen Tokio Hotel?
    Das toch hetzelde?
    het is nu eenmaal zo, en daar moet je mee leren leven! (A)

    (K)

    Nee. dat mensen tokiohotel haten wist ik al. maar ik wil graag weten wrm Rihanna.. je hebt gelijk met je vraag.. ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik vind dr muziek gwn vreselijk. Dat om Bill kon me niet boeien. Like ik geef dr zowat gelijk [/haat me maar, zowat is bijna dudes x'D]

    I don't hate you <'3 je mag je mening hebben toch? ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik haat haar vanuit mezelf al, ik wist niet eens dat ze dat had gevraagd [serieus].
    Maar écht ik vind haar eruit zien als een hoer, haar liedjes hebben zowat geen inhoud [er zijn een paar die dat wel hebben], en ik vind dat ze ook nog eens afschuwelijk live zingt, en op cd's is het altijd met zo'n zeikerig stemmetje, blegh.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik haat haar nie en stuff like that x3
    mr se is ook neit myn stijl x3
    & btw in het egt kan se nie singe o_o mr das byna by elke celeb ;l


    Dat is waar. ^^ ze zingt in live ook niet echt mooi. Bij VMA in iedergeval niet! :'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik vind dat ze er leuk uitziet, maar ik ben haar liedjes gewoon ook meteen bui... Maar ik haat ze niet ofzo ^^


    Tanya is de beste.

    (...)

    Dat is waar. ^^ ze zingt in live ook niet echt mooi. Bij VMA in iedergeval niet! :'D

    in de VMA suckte die echt ö
    ik was da in het school op internet aan het zien,
    en iemand van mijn klas vind die echt geweldig en die komt mee luistere en zelfs die zei da die suckte ö

    Ze kan zingen hoor, ik haat haar niet, ik vind haar muziek zelfs wel chill, echt waar. Maar natuurlijk niet alle liedjes he, maar er zitten wel een paar goede tussen
    Maar jah dat heeft dan weer te maken met smaak he
    Dat is nu een van de enige muziek van R&B dat ik luister


    Live life limitless.

    (...)

    Dat is waar. ^^ ze zingt in live ook niet echt mooi. Bij VMA in iedergeval niet! :'D


    idd


    We can only learn to love by loving.