• hij is een beetje vol dus ik wil er een paar uithalen (niet die op mijn profiel en blog staan)


    misschien zet ik er weer nieuwe in

    Hunn, dat maak je helemaal zelf uit. Het is hier niet alsof je vrienden moet accepteren. Alleen jij kan jouw vriendenlijst zien.


    Bored.

    Hunn, dat maak je helemaal zelf uit. Het is hier niet alsof je vrienden moet accepteren. Alleen jij kan jouw vriendenlijst zien.


    ja dat weet ik maar ik laat de keuze aan hun over

    (...)
    ja dat weet ik maar ik laat de keuze aan hun over

    Ik denk dat ze niet eens weten dat ze in jouw vriendenlijst staan. Ik weet dat echt niet meer. Ik sta bij zoveel mensen in hun vriendenlijst >.< De kans is klein dat ze zullen reageren, denk ik.


    Bored.

    (...)
    Ik denk dat ze niet eens weten dat ze in jouw vriendenlijst staan. Ik weet dat echt niet meer. Ik sta bij zoveel mensen in hun vriendenlijst >.< De kans is klein dat ze zullen reageren, denk ik.


    Mee eens^^ als ik dat aan iedereen moet vragen die aan mijn vriendenlijst staat ben ik ook een half uur bezig en daar heb ik geen zin in&nee dit is geen ego x]


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Mee eens^^ als ik dat aan iedereen moet vragen die aan mijn vriendenlijst staat ben ik ook een half uur bezig en daar heb ik geen zin in&nee dit is geen ego x]

    Ik heb mijn vriendenlijst een paar weken terug nog flink uitgedund. Ik heb er nu nog maar 5 mensen in staan >.< Ik bedoel; het gaat die mensen niets aan of ik op de hoogte gehouden wil worden van hun Quizzen.


    Bored.

    ik sta er al in yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik in blijven staan(A)

    Ik wil ook blijven staan.^^

    niet nodig ;) dit is iets voor een blog