• dat denk ik tenminste
    ik vind hun nix meer aan eerlijk gesegt
    de muziek boeit me niet meer en de posters rotte van de muur ;l
    selfs mijn th shirt ligt in een hoekje van de kast te verotten en het kan me niet egt veel meer sgelen,. dus stiekem denk ik dat ik geen fan meer ben o_o

    en o ja

    ik sgaam me voor de andere fans ;l Niet de gewone leuke meiden maar de vage panische ;l die mij zouden willen vermoorden alsk iets van th zou hebbe zoals een handdoek fzo


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    whaha x3 ik doe altijd mee met die schreeuwwave by concerten x3 das grappig vindk
    mr meer ook nie
    ben nog nooit naar een concert geweest :$(omg man, ik ben denk ik 1 van de weinige)

    Ik bn ook geen hyperfan fsoo hoar,,
    En naar een concert gaa ik vn hun ook neit meer o_O
    Al die gillende wijven ,,ik was egt doof aan het eind ,,ik stond daar gwn al sinds 11 uur sochtends ! en toen nog tè lang w8te op hun om vervolgens dood geplet te worden ¬¬
    maar ik stond wel bijna vooraan xD
    Ik bn ook neit meer egt een fan ,,alleen hun muziek is wel goed,,alleen ik ken alles nu al¬¬


    Crack a bottle

    (...)ben nog nooit naar een concert geweest :$(omg man, ik ben denk ik 1 van de weinige)


    kwel x3 mr stelt niet so veel voor denk ik x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    kwel x3 mr stelt niet so veel voor denk ik x3
    aahah :Y)

    Mijn is het ook aan het weg gaan. als hun volgende CD goed is blijf ik misschien maar voor nu ben ik 100% Cinema Bizarre, Linkin Park, Slipknot en Metallica fan!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Heb ik ook.
    Ik was nog niet zo lang fan. But yeah, ik kom uit een refodorpje waardoor ik ervan overtuigt was dat de fans normaal waren [/needus].
    Plus dat ik like zoooveel betere dingen ben tegengekomen dan ToHo. x] Like .. Het was een beetje een fase bij mij. Luister nu sowieso niet echt meer naar poprock enzeu ;- P


    Mew <3

    Ik ben ook nooit een hyperfan geweest. Zal ik nooit worden ook. :')


    -

    ik heb mn posters nog wel hangen..
    en ik heb nooit een shirt gehad nouja, ik luister hun muziek ook nog wel, wel minder, maarja. x'D
    ik vond ze vroeger ook veel leuker..
    :X buhuuuu waar is die tijd? x'D


    AAP

    Jaa, by 14/06, toen we op de trugweg uit de trein staptn, wilden meisjes ons jaloers makuh omdat ze een fles en een stukj handdok hadduh o_O
    Nou, k hb dr gwn keihard staan lachuh en me zus heeft gwn truggezwaaid x3 Mij kunne nie jaloers makuh hoor ;)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ach lieverd,
    Als jij geen fan maar wil zijn dan is dat zo en wij kunnen het jouw niet verbieden. Ik blijf je respecteren hoe je ook bent. Al word je fan van een band/znger/zngeres die ik niet echt tóp vind, je blijft un vriendin van me hoowr^^ Ik wet dat dat niets van jou verandert. Ik kan het aanemen dat je geen fan meer wil zijn door al die hysterische en gefreakte kindjes die al gaan shcreeuwen als ze hun naam nog maar horen. Ach, ik blijf een vriendin van jouw hoor, no matter hoe je bent p^^

    topics over tokio hotel fans, en waarom wie wie irritant vind etc worden gesloten.