• I got a question :Y)
    Ik wil graag eens mijn haar verven, maar ik heb het nog nooit eerder gedaan. Daarom wil ik ook geen opvallende kleur, maar iets donkerder of iets lichter dan mijn eigen haarkleur. Nu is de vraag, wat vinden jullie beter, donkerder of lichter?
    En dan had ik nog een vraagje over haarverf, welk merk is goed? En hoe verf je je haar eigenlijk? Hieronder een foto


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Waarom wil je je haar verven? Ik vind dat je van jezelf al een mooie kleur hebt!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Iets donkerder, maar niet té lijkt me wel mooi bij jou staan. ^^
    En ja hoe verf je je haar: koop een pakje haarverf bij de etos. Vital en Garnier zijn volgens mij wel goed, maar het is voor mij een tijd terug dus weet het niet zeker.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Iets donkerder, maar niet té lijkt me wel mooi bij jou staan. ^^
    En ja hoe verf je je haar: koop een pakje haarverf bij de etos. Vital en Garnier zijn volgens mij wel goed, maar het is voor mij een tijd terug dus weet het niet zeker.

    Ik heb een tijd terug in een eurowinkel voor €1,50 haarverf gehaald. Het zit er nu al 2/3 maanden in :Y)
    Dus duur is niet meteen goed, want bij de AH moet je 30/40 euro betalen voor 2+1 pakjes haarverf. Nou nee dankje.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 16:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik heb een tijd terug in een eurowinkel voor €1,50 haarverf gehaald. Het zit er nu al 2/3 maanden in :Y)
    Dus duur is niet meteen goed, want bij de AH moet je 30/40 euro betalen voor 2+1 pakjes haarverf. Nou nee dankje.


    Da's waar ook, bij op=op shop (ook zo'n eurowinkeltje) hebben ze vaak goede merken voor veel goedkoper. Ik noemde etos als voorbeeld, omdat ik mijn haarverf daar kocht toen ik het verfde. (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Camel schreef:
    Waarom wil je je haar verven? Ik vind dat je van jezelf al een mooie kleur hebt!

    Dankje ;p Ik wil het graag eens proberen. Ik loop mijn hele leven al met deze kleur rond en een jaartje een andere kleur moet ook kunnen.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik heb een tijd terug in een eurowinkel voor €1,50 haarverf gehaald. Het zit er nu al 2/3 maanden in :Y)
    Dus duur is niet meteen goed, want bij de AH moet je 30/40 euro betalen voor 2+1 pakjes haarverf. Nou nee dankje.

    Verzorgt de verf van dure merken je haar niet beter? Ik heb wel zoiets gehoord maar wat waar is weet ik ook niet x)
    @Omnivium Ik begrijp dat je eerst haarverf moet kopen haha XD Maar ik bedoel meer hoe je ermee te werk gaat als je in de badkamer staat.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarOnFire schreef:
    (...)
    Verzorgt de verf van dure merken je haar niet beter? Ik heb wel zoiets gehoord maar wat waar is weet ik ook niet x)
    @Omnivium Ik begrijp dat je eerst haarverf moet kopen haha XD Maar ik bedoel meer hoe je ermee te werk gaat als je in de badkamer staat.

    Ik heb nergens last van, hooguit ik meer haaruitval heb, maar dat kan ook komen door mijn gestegen hoeveelheid gel, haarlak en andere shit die ik in mijn haar gooi waardoor het allemaal blijft zitten en er pas uitvalt als ik gedoucht heb.
    En hoe je het moet doen, geen idee. Daarvoor heb ik Nikki :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    GuitarOnFire schreef:
    (...)
    Verzorgt de verf van dure merken je haar niet beter? Ik heb wel zoiets gehoord maar wat waar is weet ik ook niet x)
    @Omnivium Ik begrijp dat je eerst haarverf moet kopen haha XD Maar ik bedoel meer hoe je ermee te werk gaat als je in de badkamer staat.


    Ik liet het mijn moeder doen. Maar als je dat niet vertrouwd kun je het misschien een vriendin laten doen. ;3 Zorg dat het niet in je kleren komt door middel van een handdoek om je nek en als het er lang genoeg in zit douchen!


    You are beautiful, you are love.

    Ik zou om te beginnen niet een heel andere kleur nemen, gewoon een paar tintjes lichter/donkerder. Ik vind zelf die van John Frieda wel goed, maar l'oreal of gewoon van die huismerken zijn goed hoor. Je hebt nou niet echt heel erg van die merken die slecht zijn. En nouja, het verven zelf staat goed in de uitleg beschreven over het algemeen. Je kan het als eerste keer laten doen door iemand anders (je moeder bv) maar opzich is het ook niet heel moeilijk hoor. Wel altijd even door iemand anders laten controleren of alles wel goed bedekt is, ik had de eerste keer dat ik het zelf deed dat niet gedaan en toen bleek de achterkant niet helemaal gedaan te zijn. D:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind jouw haarkleur sowieso al mooi. Maar dan zou ik een hele lichte kleur bruin nemen. Als je erg dik haar hebt, twee verpakkingen. John Frieda is inderdaad goed, en met die mousse van tegenwoordig is het verven veel makkelijker geworden, dus ik zou kijken of ze die in een mooie kleur hebben.


    Your make-up is terrible

    Lichter, anders wordt je heel bleek.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zou, zoals Assasin zegt, een lichte kleur bruin nemen. Verder kan ik je niet adviseren (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik denk donkerdeder.
    maar je moet gewoon een plaatje opzoeken van een kleur die je mooi vindt. je ziet vanzelf hoe die uitpakt (alleen het zal soms nooit zo mooi worden als op het plaatje)

    Dan koop je het in de winkel (kruidvat, etos, of in een kapperswinkel)
    dan krijg je 2 van die potjes. die doe je bij elkaar je moet alleen kijken hoeveel jouw haar nodig heeft. dat doe je dan in iedergeval in een bakje. en dan smeer je het met een speciale kwast in je haar. (haarverf kwast) en daarna 25 laten zitten en dan uitspoelen en klaar ;p Succes


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Bedankt voor de tips!
    Ik denk dat ik één tint donkerder neem.
    Al ga ik denk ik mijn haar pas over een paar weken verven :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    misschien zo een honing bruin !


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Ik zou voor iets donkerder gaan, maar niet té donker natuurlijk