• Again! Ik spreek niet iedereen aan! Niet bimboachtig doen en iets anders zeggen dan wat hier staat, want ik ontplof ooit nog een keer.

    Ik vraag er niet om om te horen of jullie Rihanna haten ja of nee! Ik wil jullie alleen aan het nadenken zetten.


    Ugh, ik wed dat meer dan de helft dat is. Djiezus, als zij had gezegd dat Tokio Hotel geweldig was, adoreerden jullie haar nu gewoon. Dan zeiden jullie: Rihanna is mijn heldiiin, want ze heeft mijn fav. band geprijsd, vanwege hun muziek!
    En niet zeggen: Ze zingt niet goed. Dat maken jullie jezelfs wijs, omdat zij een "hater" is.

    Ja ik WEET dat ze een bitch kan zijn, want ik ben een fan.
    Dit is toch niet leuk tegenover de fans(woow volgensmij ben ik de enige, mja we stellen ff voor dat er 10 zijn) van Rihanna. Ugh, waarom zouden haters van jullie artiesten zich nog rekening met jullie houden als jullie net zo erg over andere artiesten doen.

    AMENxAMENxAMEN
    Ik hou niet van Rihanna maar ik heb wel respect voor d'r. Ik snap niet waarom mensen niet gewoon respect kunnen hebben voor elkaar -.- Like, we zijn állemaal mensen, why the fack haat je ineens iemand omdat die gene niet mooi zingt of omdat dr stijl niet leuk is. Like - dat is even hypocriet als iemand haten omdat hij/zij alto is -.- En dan is het zeker belachelijk dat je haar haat om dr mening, like mag je nu ook al niks meer vinden? Die fans van tegenwoordig -.-


    Mew <3

    Ik vind haar muziek goed.
    En ik vind haar gewoon raar. Niet om dat ene van TH. Dat kan me niks schelen.

    nee


    i'm eating gummybears

    wat zei ze wel over th??


    i'm eating gummybears

    topics over mensne die iemand haten etc worden gesloten
    slotje