• Ik heb echt de beste vrienden op de hele wereld, maar soms zijn het echt gigantische idioten.

    Anyway, ik kreeg gisteravond om half 12 nog een 2 smsjes of ik naar de Ark -jongerenvereniging hier- kwam, alleen ik had toen al geen zin meer dus ik ging niet.
    Dus ik ging naar bed rond een uur of half 1, krijg ik eerst een smsje van een ander meisje met: 'HEYEHB SGATYJU hjn' Juist :'D
    Daarna belde om 1 uur een andere vriend van me op: 'Wil je een potje mijnenveger met me doen?' :W

    Ik probeerde daarna echt te gaan slapen, maar toen kreeg ik om half 2 een smsje van 2 vrienden die ook in de Ark waren met: 'We komen naar de nachtclub.' Dus ik stuurde terug van: 'huh wtf?' Toen belden ze me, zeiden ze dat ze voor mijn huis stonden. Dus ik dacht van wtf, you're kidding. Hoor ik ze ineens allebei keihard schreeuwen van buiten, hahaha. Ze wouden dat ik open deed om koffie voor ze te maken, want dat kregen ze de vorige keer ook een keertje voor mij. Dus ik zei van: 'Ja er zijn mensen thuis en iedereen slaapt al, ga weg ofzo' (cat) En toen wouden ze niet weggaan totdat er politie kwam, en toen zijn ze 'em gesmeerd haha. Mafkezen.

    Zie ik achteraf een foto op facebook van een glazen schoen vol met bier, hahaha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha lol :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Rare vrienden heb jij, haha.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Die politie kwam gewoon langs om een rondje door jou plaats te doen, of hadden je buren de politie gebeld voor geluidsoverlast ofzo?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Klinkt uhmm.. Heel gezellig(krul)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Heb je wel lekker geslapen? (krul)

    Haha, klinkt epic:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Referee schreef:
    Die politie kwam gewoon langs om een rondje door jou plaats te doen, of hadden je buren de politie gebeld voor geluidsoverlast ofzo?

    Nee reedt hier gewoon langs :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    EstrellaVida schreef:
    Heb je wel lekker geslapen? (krul)

    Nee, haha XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    (...)
    Nee reedt hier gewoon langs :'D


    Ooh ghehehe


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Rocket schreef:
    Haha, klinkt epic:W


    Shoganai i ne~