• Wij wonen dus tegen over een speeltuin en alles is nieuw hier, er is dus een grote speeltuin voor de deur en een hele grote school een paar meter verderop. Die school heeft een eigen speel plaats met voetbal kooitje en een klimrek en basketbal dingen. Die speeltuin hoort niet bij die school hier tegen over.

    Maar nu elke dag elke pauze brengt die school die kinderen hier. Agressief, schreeuwen ze zo hard en gillen ze alleen maar!! Irritant, zit ook geen leraar bij, dat die school te veel kinderen aan neemt eigen schuld, maar nu lopen ze te krijsen en ook als ik 1e uur vrij heb of langer kan ik gewoon niet door slapen.

    Heeft iemand idee wat ik eraan kan doen? :( Ik ga dalijk nog naar buiten :S

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 17:20 ]

    klacht indienen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    zoals hierboven al gezegt, klacht indienen, meer kan je niet doen


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    LoveLost schreef:
    klacht indienen

    Dat lukt toch nooit


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Waarom niet?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Yoshy schreef:
    Waarom niet?

    Heb je het tegen mij?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat lukt toch nooit


    Politie inschakelen een petitie doen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Heb je het tegen mij?

    Ja, sorry die quote-ding wilde niet meewerken :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Naar die school gaan en dan daar over klagen. Als ze daar niet naar luisteren de politie bellen en zeggen dat je last hebt van geluidsoverlast. Wil je zo wel


    Love sheds light one the darkest of times

    LoveLost schreef:
    (...)

    Politie inschakelen een petitie doen

    Politie zal er niets aan doen, kan er ook niets aan doen. Alleen als heel de buurt begint te klagen en 'protestacties' onderneemt kan er heel misschien wat gebeuren. En dan nog is de kans heel klein. Wees maar zeker (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Politie zal er niets aan doen, kan er ook niets aan doen. Alleen als heel de buurt begint te klagen en 'protestacties' onderneemt kan er heel misschien wat gebeuren. En dan nog is de kans heel klein. Wees maar zeker (:


    Was maar een idee...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ja maar politie doet er toch niks aan, En dan krijg je een verhaal van , jaa je WIST dat er een speeltuin zou komen en een school toen jullie dit huis kochten en het zijn maar kinderen.

    Een beetje herrie maak ik ook wel eens maar dit geschreeuw is niet normaal!!! :O Ik hoor het zelfs met mijn ramen dicht :S
    En in die speeltuin komen snachts ook gansters en die gaan om 3 uur een beetje herrie lopen maken :S Naja ik zal wel een brief schrijven ofzo, en ik moet straks toch naar de stad dus dan zal ik wel een leider zoeken en vragen waarom ze niet op hun eigen plein spelen en als die mensen hier laten schreeuwen en geweldadige spelletjes spelen :S

    Hé wat negatief. Een klacht kan mensen wel aan het denken zetten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Politie zal er niets aan doen, kan er ook niets aan doen. Alleen als heel de buurt begint te klagen en 'protestacties' onderneemt kan er heel misschien wat gebeuren. En dan nog is de kans heel klein. Wees maar zeker (:


    Bij ons heeft het wel gewerkt.Dat met de politie bedoel ik :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Yoshy schreef:
    (...)

    Bij ons heeft het wel gewerkt.Dat met de politie bedoel ik :'D


    had jij ook zo last van mensen die overlast maken?

    Je kunt een klacht indienen, maar ik zou er niet te veel hoop op hebben dat dat echt iets verandert. Dit soort dingen heb je nou eenmaal als je dicht bij een school woont, hoewel ik best snap dat het erg vervelend is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan