• jua! iedereen kent Misery Business van Paramore? nee? zoek het dan op.

    oke, in zo'n situatie zit ik dus.

    mijn vriendje had tijd geleden een zeeeeer lange verliefdheid op iemand, E, nooit iets van gekomen.

    en nu ik samen met hem ben, is ze de hele tijd tegen hem van 'kom eens langs' 'dit en dat' 'ik zie je graag'
    srs, ik ben zeer snel jaloers, en meestal houd ik mij ook in, ma srs! als ze nu nog éen keer zoiets naar hem stuurt is ze dood!

    weljah, en morgen gaan we dus naar repetitie voor n kortfilm waarin we beiden meespelen, en ik weet dat zij ook eens auditie had gedaan bij dezelfde regisseur, en ben nu bang dat ze er ook zal zijn (en de rol inpikt waarin ze hem moet binnnendraaien. Srs. iemand anders, oke. als zij het is, dood.)

    dus... nu ga ik vragen aan mijn beste vriendin of zij toevallig gemerkt heeft of E ook op haar auditie was. ik hoop echt wel van niet. zowel op proffesioneel als op mentaal vlak! (duivel)

    oke, nu voel ik me wel zeer evil XD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Be evil girl xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Het is normaal dat je jaloers bent
    Praat met je vriendje erover anders
    Zeg dat je het niet leuk vindt (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Awh, das best oneerlijk van haar. Waarschijnlijk is ze niet eens verliefd, maar kan ze er niet tegen dat hij nu van iemand anders houdt. Waarschijnlijk wil ze gewoon aandacht. Ik zou zeggen: negeer haar en praat er met je vriendje over, hoe hij erover denkt. Samen komen jullie er wel uit


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful