• Soms denk ik wel eens: Niemand vindt me leuk.
    Maar dan ben ik bij mijn vrienden en dan is dat gevoel weg.

    Als ik voor de spiegel sta kan ik wel janken, niemand wil me.
    Mijn vrienden wel. Echte vrienden nemen je zoals je bent!

    Ik voel me lelijk, maar mijn ouders zeggen dat ik niet lelijk ben. Maar dat zeggen je ouders altijd. Al heb je een beugel en een bril(niet lullig bedoeld, dat kan heel leuk staan), je ouders vinden je altijd mooi, omdat je hun kind bent natuurlijk.

    Natuurlijk, is niemand lelijk. Maar je kunt je nog wel zo voelen! :(


    Hoe voelen jullie je... Voelen jullie je ook wel eens zo, of hebben jullie hier helemaal geen last van...?


    Dit ben ik:



    Willen jullie ook een foto van jullie zelf plaatsen? Gewoon voor het idee hoe jullie eruit zien?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sometimes....


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Natuurlijk heb ik daar geen last van. Ik ben echt een mooi meisje, zowel van binnen als van buiten. Iedereen is dol op me ^^

    *sarcasm yaknow*


    -

    Had ik eerst wel. Maar niet meer (: Ben ik 'overheen gegroeid'


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik voel me vrij vaak zo.
    Maar ik heb ook momenten dat ik écht gelukkig ben met mezelf. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pretty much, yeah. Maar ik denk dat bijna iedereen daar wel last van heeft.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik voel me eerlijk gezegd helemaal geweldig met mezelf. Ik ben blij om wie ik ben en zou dat voor geen goud willen ruilen met iets anders. Ik ben ik, uniek en daar hou ik van. Ik weet niet hoe oud je bent maar als je in de pubertijd komt/zit dan is het heel normaal dat je je onzerker gaat voelen over jezelf. Je gaat het dan belangrijk vinden wat anderen van je denken en maakt je dan zorgen of je wel goed genoeg bent. Dat hoort er allemaal gewoon een beetje bij ben ik bang. Op een gegeven moment, als je ouder wordt en er anders tegen aan gaat (en wilt!) kijken dan verander je daar wel in (nerd).

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 20:29 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Het ene moment barst ik van het zelfvertrouwen, en het andere moment dan kan ik wel janken als ik in de spiegel kijk, haha.


    Me so good.

    Er zijn momenten dat ik denk: "Damn, wat ben ik een lelijk wijf!"
    En er zijn momenten dat ik denk: "Waarom vind ik mezelf soms lelijk? Ik ben toch nog wel vrij knap."
    Die momenten hangen af van hoe ik mij voel en hoe mijn haar ligt.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja.
    Maar dan ga ik nog eens voor de spiegel staan, en vertel mezelf wat er wel goed is aan mij. Want iedereen heeft wel iets moois.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja. Vaak.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Genius schreef:
    Natuurlijk heb ik daar geen last van. Ik ben echt een mooi meisje, zowel van binnen als van buiten. Iedereen is dol op me ^^

    *sarcasm yaknow*

    Praat geen onzin jij, jij bent wél een mooi meisje.


    Where there is a sea there are pirates...

    vroeger voelde ik me zo. nu kan het me niks schelen. als ik maar kan lachen. ik heb wel gezien wat ECHT LELIJK is.


    -

    Jammer genoeg vaak zat.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    SmileLullaby schreef:
    vroeger voelde ik me zo. nu kan het me niks schelen. als ik maar kan lachen. ik heb wel gezien wat ECHT LELIJK is.


    voor de duidelijkheid bedoel ik : een gemenerd, je weet wel.


    -

    AppleFritter schreef:
    Ja.
    Maar dan ga ik nog eens voor de spiegel staan, en vertel mezelf wat er wel goed is aan mij. Want iedereen heeft wel iets moois.

    Eh... Ik niet?


    OTP: won't stop 'till we surrender...