• Hoihoi :)
    Hier ga ik leuke plaatjes/afbeeldingen/.. zetten die ik zelf heb bewerkt ^^
    Veel plezier met kijken + reacties & tips zijn welkom!
    Xx
    Marieke

    (PS:Blijkbaar ben ik goed in covers maken, dus requests zijn heel welkom!)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:51 ]


    Linkje voor ware grootte :D
    Ik luisterde onlangs naar één van Jessie J's liedjes: who's laughing now?
    En ik dacht: waarom bewerk ik haar niet ^^

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 12:18 ]

    Jij kan echt goed bewerken.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Gimp schreef:


    Dit was de afbeelding voor..


    En dit is na (:


    zo cooll

    kan je er ook 1 maken met justin bieber ? en hem dan naar mij sturen


    Keep Calm because we can just BLAME NIALL

    Gimp schreef:


    Linkje voor ware grootte :D
    Ik luisterde onlangs naar één van Jessie J's liedjes: who's laughing now?
    En ik dacht: waarom bewerk ik haar niet ^^


    O Wauwie! Die is zo mooi! Even opslaan ;D


    Kill them with kindness.

    Wil je voor mij misschien een cover maken ???(A)


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Voor mij ook? (:


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    First schreef:
    Jij kan echt goed bewerken.

    Dankje!

    Gimp schreef:
    Leave's cover ^^


    Als het niet is wat je dacht, dan mail je me maar ^^


    Die is echt heel mooi (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dankje :D

    Ok, even de requests op een rijtje:
    -Een bewerkte afbeelding van Biebs voor LOVINGxME.
    -Een cover voor FreeHouseElf(Ik ben vereerd ^^)
    -Een cover voor Painted(Ik ben vereerd ^^)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 13:17 ]

    Zou je een cover willen maken met een meisje, blond haar, en Jacob Black(Taylor Lautner), en erdoor heen Someone to fall back on

    June Miller vecht vanaf haar 4e tegen kanker. Haar 16e verjaardag is een wereldwonder. Wanneer Jacob haar ziet, kan hij niets anders doen dan hopeloos verliefd worden. Naarmate de tijd verder door hun vinger glijdt, worden June en jacob onafscheidelijk. Hoe veel ze ook ruziën, en elkaar af en toe niet kunnen uitstaan, Jacob blijft. Als Jacob beseft dat hij met vuur speelt, is het al te laat. June en Jacob kunnen niet meer zonder elkaar, en het enige wat ze kunnen doen is langzaam elkaar zien vervagen.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    LOVINGxME schreef:
    (...)

    zo cooll

    kan je er ook 1 maken met justin bieber ? en hem dan naar mij sturen

    Sure ;D
    Ik had nooit gedacht dat ik Bieber zou kunnen bewerken, maar het is me toch gelukt.. Ik heb hem een plukje haar gegeven die een leopardprint bevat ;D


    Dat was voor..


    Dit is na XD

    Painted schreef:
    Zou je een cover willen maken met een meisje, blond haar, en Jacob Black(Taylor Lautner), en erdoor heen Someone to fall back on

    June Miller vecht vanaf haar 4e tegen kanker. Haar 16e verjaardag is een wereldwonder. Wanneer Jacob haar ziet, kan hij niets anders doen dan hopeloos verliefd worden. Naarmate de tijd verder door hun vinger glijdt, worden June en jacob onafscheidelijk. Hoe veel ze ook ruziën, en elkaar af en toe niet kunnen uitstaan, Jacob blijft. Als Jacob beseft dat hij met vuur speelt, is het al te laat. June en Jacob kunnen niet meer zonder elkaar, en het enige wat ze kunnen doen is langzaam elkaar zien vervagen.

    Umm.. Dit is het:


    Maar als je de tekst onleesbaar vindt, dan snap ik dat en maak ik een nieuwe, ik kreeg de tekst namelijk niet goed >.<

    Gimp schreef:
    (...)
    Umm.. Dit is het:


    Maar als je de tekst onleesbaar vindt, dan snap ik dat en maak ik een nieuwe, ik kreeg de tekst namelijk niet goed >.<


    Het plaatje is prachtig, alleen de tekst is idd iets onleewbaar. Stuur anders het plaatje maar zonder tekst, dankjewel!


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Painted schreef:
    (...)

    Het plaatje is prachtig, alleen de tekst is idd iets onleesbaar. Stuur anders het plaatje maar zonder tekst, dankjewel!

    Zonder tekst kan niet meer, maar ik maak hem opnieuw, geen probleem ^^