• Ja, ik wil heel graag zo'n jurkje / shirt met een galaxy print, en dan het liefste eentje van een bekende winkel , zodat ik die in de buurt kan kopen [als ze ze hebben]


    Aan niets denken is ook denken.

    Foto? $:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean



    like this


    Aan niets denken is ook denken.

    Dat is echt leuk! Awesome, zou ik ook wel willen hebben. :9~
    Sorry, ik kan je niet helpen. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Die kun je zelf vet simpel maken!
    Koop iets zwart, bleekmiddel er overheen, beetje spuiten met paarse/roze/blauwe spuitverf en wat wit spetteren et voila!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Die kun je zelf vet simpel maken!
    Koop iets zwart, bleekmiddel er overheen, beetje spuiten met paarse/roze/blauwe spuitverf en wat wit spetteren et voila!


    Hmm, pretty damn good idea!
    Alleen wat nou als je hem dan wast...? Ik geloof niet dat dat helemaal goed gaat en het is maar de vraag of dat spul er dan op blijft zitten.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik weet dat ze zoiets bij de Urban Outfitters hadden, althans, in die in Berlijn :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hmm, ik zou best naar berlijn willen maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren x3


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Hmm, ik zou best naar berlijn willen maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren x3

    Haha ja beetje jammer dat zie die winkel niet in Nederland hebben (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Et voila ;D En:
    Overigens heeft de textielverf wel een gebruiksaanwijzing. Het is wasbestendig tot 30 graden en dient dus vrij koud gewassen te worden. Kledingstukken altijd binnenstebuiten keren voor het wassen! Het liefst ook gewoon met handwas of met het speciale koude programma.
    En:
    Dat blijft als het goed is gewoon zo, het is uitgewerkt, dus zal niet verder doorbleken en zal ook geen andere kledingstukken in de wasmachine aantasten. Maar, je kunt de eerste paar keren misschien gewoon handwassen, just in case.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 20:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ooooh, ik wist niet dat ze ook zulke kleedjes hadden? Geweldig! :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    IKKE OOK HEBBE *O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik zag er vanmiddag nog een op internet! Ik ga even voor je kijken. Ik wilde hem ook héel graag(cat)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Endure schreef:
    Et voila ;D En:
    Overigens heeft de textielverf wel een gebruiksaanwijzing. Het is wasbestendig tot 30 graden en dient dus vrij koud gewassen te worden. Kledingstukken altijd binnenstebuiten keren voor het wassen! Het liefst ook gewoon met handwas of met het speciale koude programma.
    En:
    Dat blijft als het goed is gewoon zo, het is uitgewerkt, dus zal niet verder doorbleken en zal ook geen andere kledingstukken in de wasmachine aantasten. Maar, je kunt de eerste paar keren misschien gewoon handwassen, just in case.


    Ty!


    Aan niets denken is ook denken.

    Endure schreef:
    Et voila ;D En:
    Overigens heeft de textielverf wel een gebruiksaanwijzing. Het is wasbestendig tot 30 graden en dient dus vrij koud gewassen te worden. Kledingstukken altijd binnenstebuiten keren voor het wassen! Het liefst ook gewoon met handwas of met het speciale koude programma.
    En:
    Dat blijft als het goed is gewoon zo, het is uitgewerkt, dus zal niet verder doorbleken en zal ook geen andere kledingstukken in de wasmachine aantasten. Maar, je kunt de eerste paar keren misschien gewoon handwassen, just in case.

    haha, ik dacht ook meteen aan dat artikel, en wilde hem ook posten, maar toen had jij dat al gedaan :)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    als je dat btw echt gaat doen, wil je dan plz nog ff een foto sturen van hoe het geworden is? ik zit nml ook al een tijdje te bedenken of ik zoiets wil maken, maar ik ben bang dat het echt lelijk zal worden als ik het doe...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood