• Heeft iemand daar verstand van als het gaat om afkicken? Het gaat voornamelijk om heroïne, dat is wel de basis. Maar er komt ook af en toe coke en speed aan te pas. Over heroïne weet ik het meeste nu wel, maar niet over die andere twee. Als je cold turkey afkickt, zou die combi dan problemen op kunnen leveren? Is er iemand die hier verstand van heeft?

    Ik ben niet aan de drugs en ik zoek ook geen aandacht, ik wil alleen hulp om iemand anders te kunnen helpen. Wanneer je commentaar hebt, hou dit dan alsjeblieft voor je. Dankjewel.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 15:38 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ik heb geen verstand van harddrugs..
    mischien kun je erover praten met je huisarts of iemand van dat afkickcentrum? sorry maar verder weet ik het ook niet..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Grizzly schreef:
    (...)

    totaal niet doll :'D ik ga om met vrij veel druggebruikers, en dat is zeker niet ongebruikelijk xD


    hm, cold turkey is enorm lastig. langzaam afbouwen is de boodschap.


    Ik ga ook met genoeg gebruikers/verslaafden om, doll. Het is echter ongebruikelijker dat meerdere drugs de hoofdrol spelen. Meestal ligt de voorkeur bij een bepaalde en daardoor ook de focus daar en zijn andere drugs er meestal wanneer dat er op dat moment niet is.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 16:57 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik ga ook met genoeg gebruikers/verslaafden om, doll. Het is echter ongebruikelijker dat meerdere drugs de hoofdrol spelen. Meestal ligt de voorkeur bij een bepaalde en daardoor ook de focus daar en zijn andere drugs er meestal wanneer dat er op dat moment niet is.


    Please don't fight (:
    Ik heb geen idee wie van jullie er gelijk heeft, maar wat jij net zei is in dit geval inderdaad het geval. Heroïne is de belangrijkste drug en de coke en speed komen er af en toe nog bij.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glimpse schreef:
    (...)

    Please don't fight (:
    Ik heb geen idee wie van jullie er gelijk heeft, maar wat jij net zei is in dit geval inderdaad het geval. Heroïne is de belangrijkste drug en de coke en speed komen er af en toe nog bij.


    Ik maak geen ruzie lieverd, ik vertel alleen wat ik al vanaf kleins af aan zie gebeuren bij mensen en dat is dus meestal één hoofddrug en de rest zijdelings of af en toe.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Prongs schreef:
    Goh... Ik zou 't serieus niet weten... Misschien moet eens een afkickcentrum bellen of zo. Die weten dat wel, I guess c:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Het ligt er trouwens ook aan hoe verslaafd iemand is. In sommige gevallen zijn mensen zelfs zo verslaafd dat ze op recept kleine beetjes krijgen en dat afbouwend, omdat het niet in één keer kan. Sommigen zijn zelfs zo ver dat ze in een dokterspraktijk op recept in mogen nemen, omdat ze sowieso te verlopen zijn om ooit af te kunnen kicken. Dat zijn de junken die echt niet meer van de shit afkomen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Het ligt er trouwens ook aan hoe verslaafd iemand is. In sommige gevallen zijn mensen zelfs zo verslaafd dat ze op recept kleine beetjes krijgen en dat afbouwend, omdat het niet in één keer kan. Sommigen zijn zelfs zo ver dat ze in een dokterspraktijk op recept in mogen nemen, omdat ze sowieso te verlopen zijn om ooit af te kunnen kicken. Dat zijn de junken die echt niet meer van de shit afkomen.


    Zo erg is het niet met Logan, denk ik. Hij komt er wel vanaf. Tenminste, hij is nu ongeveer een jaar aan de drugs, dat is toch nog niet te laat, of wel?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Heroïne is de moeilijkste drug om vanaf te kicken, en je wordt écht heel ziek als je daar de eerste dagen vanaf bent.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.