• Mijn broertje is lief(: ( deze keer dan)
    Ik heb proefwerkweek en daar heb ik geen zin in.. En nu heeft hij snoepjes voor me gekocht zodat ik beter kan leren (: how cute!

    Normaal hebben we best vaak ruzie, maar nu eens niet.
    Nou ik vond het dus erg lief van hem, aangezien hij het haat om naar de winkel te gaan..
    Hebben jouw broer/zus ook eens iets liefs voor je gedaan???


    Me so good.

    Ik wou dat mijn broertje zoiets deed. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik wou dat mijn broertje zoiets deed. (cat)


    -

    Mijn broer dacht een keer dat ik ontvoerd was en toen heeft hij zijn bus gemist en is hij de halve stad doorgerend om me te zoeken (:


    effort never betrays you

    January schreef:
    Mijn broer dacht een keer dat ik ontvoerd was en toen heeft hij zijn bus gemist en is hij de halve stad doorgerend om me te zoeken (:


    Dan is het wel duidelijk dat hij om zijn zusje geeft (:


    Me so good.

    Ah das wel lief.

    Ik en mijn zus doen best veel dingen voor elkaar


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nah, ze zijn te jong.
    Mijn zusje is 10 en mijn broertje bijna 3.


    Food.

    Scandal schreef:
    Ik wou dat mijn broertje zoiets deed. (cat)


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    mijn broertje kwam laatst mijn kamerin op zaterdag, heel vroeg, om mijn plectrum terug te geven die ik "kwijt" was. had hij hem gevonden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mijn zus heeft nu toetsweek maar no way dat ik haar snoepjes gaa geven gehe (cat)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Me zus en ik hebben best wel vaak ruzie en ineens komt ze naar me toe zegt ze zo kijk ik heb een nieuwe broek en jurkje voor je gekocht en ze koopt ook vaker voor mij eten voor school enzo

    Mijn zussen schreeuwen alleen en mijn broer is er bijna nooit...
    Ik heb echt een nieuwe familie nodig:/

    Geniet er maar van!


    Fat chance.

    SmexyBieber schreef:
    Me zus en ik hebben best wel vaak ruzie en ineens komt ze naar me toe zegt ze zo kijk ik heb een nieuwe broek en jurkje voor je gekocht en ze koopt ook vaker voor mij eten voor school enzo

    Dat doet mijn zus nooit.. Ik moest eens proberen te vragen of ik iets mag lenen.. Dus daarom jat ik het altijd (:


    Me so good.

    Wise schreef:
    Mijn zussen schreeuwen alleen en mijn broer is er bijna nooit...
    Ik heb echt een nieuwe familie nodig:/

    Geniet er maar van!

    Mijn zus heeft woede aanvallen, en ze schreeuwt ook veel.. En met mijn broertje vecht ik wel eens, dit is een van de uitzonderingen. Want als ik mijn broertje's DS aanraak, ben ik dood >.<


    Me so good.

    Ooh,dat is lief.

    Nee bij mij thuis kan ik nooit iets goed doen.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 15:03 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ahw, dat is inderdaad lief van hem. (:
    Mijn zus en ik kunnen erg goed met elkaar opschieten, dus we doen wel vaak dingen voor elkaar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?