• Nou, ik vond een jonge leuk . Hij vond me ook leuk en liet dat ook zien. Maar hij vroeg me niet enzo. En een week later neemt hij een ander like Elisa. . En dan die weken daarop weer een ander en dat was Zoey. En nu komt zijn beste vriend naar me toe en zegt dat ik weer close moet worden met hem? Want die jonge zei dus tegen hem dat hij spijt heeft dat hij mij niet gevraagd heeft enzo, en dat hij mij wilt en dat hij alles heeft verpest. En echt, die beste vriend die doet alles voor hem. Hij smeekte zelfs bij mij dat ik met die jonge moest praten. Maar ik vind hem niet echt meer leuk denkik.

    En Toen zei ik dus aan zijn beste vriend zovan; Hij flirt eerst met me, en dan neemt ie Elisa. En hij zei dat Cem (naam veranderd om redenen) haar nooit leuk heeft gevonden. Maar omdat Elisa hem vroeg, en hij had zin om te zoenen . Toen werd ik helemaal boos --' Maar oke. Nu zit hij te slijmen op msn zovan ik mis je blablabla.

    Wat moet ik nu doen?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 15:45 ]

    Die jongen lijkt wel erg veel op een player. Dus ik zou hem niet neme, want misschien breekt hij jouw hart.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Hmm... Je kan in ieder geval altijd met die jongen gaan praten. Dan kunnen jullie het hebben over jullie gevoelens etc. en zullen alle misverstanden en problemen de wereld uit worden geholpen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful


    Hij neemt eerste met twee andere meiden, in twee weken tijd? Dan ben je dus 3e keus (N).
    En als jij hem niet meer leuk vindt, dan is het een uitgemaakte zaak.
    Beter is het als je vrienden blijft, vind ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:


    Hij neemt eerste met twee andere meiden, in twee weken tijd? Dan ben je dus 3e keus (N).
    En als jij hem niet meer leuk vindt, dan is het een uitgemaakte zaak.
    Beter is het als je vrienden blijft, vind ik dan.


    I dont see u picture (:

    had ik ook 2 jaar terug
    niet alleen deed ie alsof ie me leuk vond, hij vond me ook nog dom
    en had niet eens het lef om dat recht in mijn gezicht te zeggen, nee hoor, ik moest het van collega's horen

    SchoenVeter schreef:
    had ik ook 2 jaar terug
    niet alleen deed ie alsof ie me leuk vond, hij vond me ook nog dom
    en had niet eens het lef om dat recht in mijn gezicht te zeggen, nee hoor, ik moest het van collega's horen


    Hij kan niet dom tegen mij zeggen, want hij doet 2 niveaus lager dan mij op school. Ik wil niet tegen mensen die bbl doen zeggen dat ze dom zijn hoor (:

    SecretRose schreef:
    Hmm... Je kan in ieder geval altijd met die jongen gaan praten. Dan kunnen jullie het hebben over jullie gevoelens etc. en zullen alle misverstanden en problemen de wereld uit worden geholpen


    Ja klopt..

    YYYYY schreef:
    (...)

    Hij kan niet dom tegen mij zeggen, want hij doet 2 niveaus lager dan mij op school. Ik wil niet tegen mensen die bbl doen zeggen dat ze dom zijn hoor (:

    dan heb jij geluk
    waarschijnlijk was ik dom omdat ik VMBO heb gedaan
    en hij deed VWO, maar om me dan gelijk dom te noemen, en hij heeft het niet eens tegen mij durven zeggen, lafaard

    Maar ik vind hem niet echt meer leuk denkik.


    Zegt genoeg toch?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Zegt genoeg toch?


    Agree, gewoon vergeten die gast
    er zwemmen meer vissen in de zee

    Hem slaan. Nee grapje maar ff serieus. Ff verkering nemen omdat je zin had om te zoenen? Dat is gewoon verkeerd --'


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Yoshy schreef:
    Hem slaan. Nee grapje maar ff serieus. Ff verkering nemen omdat je zin had om te zoenen? Dat is gewoon verkeerd --'

    Hahahahh

    Als hij echt verliefd is, moet hij meer zijn best doen. Maar slijmen valt daar niet onder...


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Hij mag zijn mouwen wel opstropen om beter zijn best te doen voor jou. Als hij jou echt leuk vind, mag hij heus wel wat moeite daarvoor doen.


    Think before you act.

    Als hij verliefd op je is moest hij niet met die meiden nemen.


    Today will be Girl's Day party with you~