• vinden jullie het ook zo irritant als een film gebaseerd is op een boek, maar de film helemaal niet zo gaat als het boek?

    Oke, dat is mijn ergenis nummer 1.

    nummer 2 is dat als mensen een gecoverd liedje van glee horen (bijvoorbeeld the beatles) en ze denken dat GLEE het geschreven en gemaakt heeft;0 (niet alleen bij glee hoor, nog meer dingen)

    nummer 3 Mensen die smakken

    wat zijn jullie top drie grootste ergenissen

    1. Mensen die recht in mijn gezicht liegen
    2. Als mensen je geen respect geven als je wel hun respect geeft
    3. Mensen die doen alsof ze de beste zijn


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Nummer 1 :
    Ik haat het als mijn broertje stiekem mijn kamer insluipt om te kijken wat ik doe.

    Nummer 2:
    Ik haat het als ik bijv vraag: Allesgoed? En die gene antwoord met : Goed, hz?

    Nummer 3:
    Ik haat domme films;$

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 16:00 ]

    mensen die onnodig andere pijn doen & mensen die om alles lopen te janken & als ik gelijk heb maar geen gelijk krijg.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 16:00 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    1. De drang die iedereen heeft om 'uniek' te zijn, maar daardoor net meer op elkaar beginnen te lijken.
    2. Als ik iets aan het vertellen ben, en iemand zich er gewoon doorroert of mijn gesprekspartner gewoon iets anders begint te doen.
    3. Hoe artiesten tegenwoordig geen talent meer moeten hebben, maar wel een schattig snoetje.
    4. Ouders die hun eigen kind superfantastisch vinden, terwijl het geen manieren heeft en slecht is opgevoed. Vaak hebben die ouders dan nog het lef om dat op de school te steken. Mensen vergeten wel eens dat het de job van de ouders is om hun kind op te voeden.
    5. Mensen die hun eigen mening aan anderen op willen dringen.

    Het zijn er 5, maar dat zijn mijn belangrijkste ergernissen. Niet in een bepaalde volgorde of zo c:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 16:03 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    1. Mensen die enorm over dingen zeuren maar wel alles hebben in hun leven.
    2. Mensen die zeggen dat ze dik zijn terwijl ze 'maatje anorexia' hebben (dus ongeveer 34 of zo).
    3. Aandachttrekkers.


    Destroy what destroys you.

    Eh 1. Als het concert waar je over 11 dagen naar toe zou gaan, wordt afgelast. 2. Als mensen onophoudelijk blijven praten op msn over dingen die je niet interesseren. 3. Mensen die alles krijgen wat ze willen van hun ouders.


    It ain't broke, so don't fix it.

    1. mensen zonder gevoel x)
    2. Mensen die overdreven hard praten terwijl ze wijdmonds kauwgom kauwen.
    3. Mensen die liegen en er zelf nog in geloven ook (:


    Eigenlijk veranderd die top 3 nog wel vaak, haha xD


    Who is laughing now! <3

    1: School
    2: mensen die andere pesten om zelf beter te worden :@
    3: Justin Bieber:Y)


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    1.Dat met een verfilmd boek heb ik ook. En vooral als mensen het boek dan beoordelen terwijl ze alleen de film hebben gezien.
    2.Mensen die denken dat je er niet achter komt als ze achter je rug van alles over je zeggen.
    3.Egoïsten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    1. Mensen die denken dat ze geweldig zijn en niets fout doen, waardoor ze de andere de schuld geven (aka mijn zus)
    En verder kan ik er nu niet op komen.


    As travars

    1. mensen die denken dat ze de beste zijn en ook alles kunnen doen enzo..

    2. als ik geen goed plaatje kan vinden om na te tekenen terwijl ik er wel enorm veel zin in heb!

    3. als vrienden je in de steek laten voor geen reden.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Prongs schreef:
    1. De drang die iedereen heeft om 'uniek' te zijn, maar daardoor net meer op elkaar beginnen te lijken.
    2. Als ik iets aan het vertellen ben, en iemand zich er gewoon doorroert of mijn gesprekspartner gewoon iets anders begint te doen.
    3. Hoe artiesten tegenwoordig geen talent meer moeten hebben, maar wel een schattig snoetje.
    4. Ouders die hun eigen kind superfantastisch vinden, terwijl het geen manieren heeft en slecht is opgevoed. Vaak hebben die ouders dan nog het lef om dat op de school te steken. Mensen vergeten wel eens dat het de job van de ouders is om hun kind op te voeden.
    5. Mensen die hun eigen mening aan anderen op willen dringen.

    Het zijn er 5, maar dat zijn mijn belangrijkste ergernissen. Niet in een bepaalde volgorde of zo c:


    Ik deel je mening in het algemeen, maar voornamelijk bij nou ja, ze allemaal ;)
    vooral bij puntje 1 als je toch iets anders bent -emo, gothic, andere stijl soms ook holibies- dan helemaal anders lijkt te zijn voor de samenleving & ze willen dat je terug verandert, normaal bent en je zoals iedereen wordt ...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    1. Mensen die schijnheilig zijn, liegen en gemene roddels verspreiden.
    2. Aandachttrekkers
    3. Mensen met wie niet te discussieren valt en die helemaal overtuigd zijn van hun eigen mening
    4. Pesters.

    Eigenlijk staan ze allemaal op nummer 1.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    1. Mensen die achter mijn rug over mij roddelen, maar te bang zijn om het in mijn gezicht te zeggen.
    2. Aandachtzoekers
    3. Mensen die hun gelijk willen halen, ook al ben ikzelf zo maar door dat ik zo ben irriteert het me dat die andere persoon zijn gelijk wilt.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    1. Eigoïsten
    2. Jaloezie
    3. Onbeleefdheid
    4. Zoals Prongs zei : Ouders die hun eigen kind superfantastisch vinden, terwijl het geen manieren heeft en slecht is opgevoed.
    5. Pessimisten en mensen die praktisch nooit tevreden zijn.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 17:26 ]


    Owl you need is love.