• zo ja welk ras?
    x nichtje van LauraXD

    Nee :D
    Ze zijn heel mooi en alles maar niets voor mij.. ze vinden het allemaal nogal grappig om me onder te niezen


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger

    Uch, sorry. Ik haat ze verschrikkelijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry, kan de post niet meer lezen door de enorme stoflaag die er in de loop der jaren op is gekomen (cat). Seriously, stop het bumpen.


    i put the fun in funeral

    Wohaa, dit is hét bumptopic.
    Maar OT, ik vind ze wel mooi.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik vind paarden heel mooi, maar ik ben er als de dood voor!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik rij al tien jaar paard.
    Het is mijn leven.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    ALTERMOON schreef:
    Sorry, kan de post niet meer lezen door de enorme stoflaag die er in de loop der jaren op is gekomen (cat). Seriously, stop het bumpen.

    even blazen dat helpt een beetjexD


    You can't not look cool with a crossbow.

    Dudes, waarom zo'n oud topic?!(bat)

    Translucent schreef:
    Tuurlijk hou ik van paarden!!

    Ik heb 3 jaar paard gereden maar moest stoppen omdat die manege wegging :(

    Nu wil ik dus terug gaan rijden.

    Humm m'n favo paard :
    Zwart fries

    Oh ik hou echt van die paarden!!

    Njah ben nu aan het zagen voor terug te gaan rijden maar kost teveel volgens me moeder :(

    Xxx-Mii (H)


    Ik hou ook van Friezen, ze zijn echt mooii :)
    Ik rijd nu meer dan 3 jaar, ik hoop voor je dat je er weer op mag!
    P.S. Arabieren zijn oowk mooi, gelden als mooiste paarden van de wereld toch???

    xxxMayCuteAngelxxx

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:16 ]


    It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart.

    Ja, IJslanders.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha, deze is echt oud..


    It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart.

    Ik had vanaf het begin van dit schooljaar een eigen pony.. Een witte wels genaamt Polly, hij was echt alles voor mij en heb dagen lang gehuilt toen hij overleed..


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaahh! (k rij ook)

    Mijn lievelingsras = Tinker


    “All those fairytales are full of shit.”

    TheRumIsGone schreef:
    Ik had vanaf het begin van dit schooljaar een eigen pony.. Een witte wels genaamt Polly, hij was echt alles voor mij en heb dagen lang gehuilt toen hij overleed..


    (huil)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife