• Oke, ik heb door het vele FFs lezen hier op Q dus laatst een droom gehad over 1D. Ik ben dus compleet GEEN fan, dus ik werd erg verward wakker, maar het verhaal bleef door mijn hoofd spelen en ging zijn eigen leven leiden.

    Nou, normaal gesproken wil ik juist voor origineel gaan enzo, maar ik dacht, misschien is dit iets leuks voor ernaast. Maar ik weet dus niet zeker of ik het moet doen.

    Het is echt zo'n standaard verhaal eigenlijk, maar ik zet de gedachte achter het verhaal er toch maar bij: Het verhaal gaat over een meisje (nog geen naam) dat in de UK meedoet aan XFactor. Haar reis in de weken die volgen is eigenlijk het verhaal, en hier komt 1D er dus ook niet in voor. Maar in 1 week moet ze een duet doen met een oud-contestant. Dit is dus een lid van 1D. Ze worden goede vrienden, maar worden niet verliefd, al speculeert de hele wereld van wel en worden ze continu bestookt met vragen over hun 'relatie', en er volgen een hoop humoristische situaties waar de hoofdpersoon zich uit moet redden.

    Het idee is dus niet echt een lovestory, maar een luchtig, humoristisch verhaal over iemand die meedoet met de XFactor. Het is niet echt mijn eigen favoriete verhaalstijl, maar ik heb eigenlijk wel een goed gevoel over dit verhaal. xD

    Wat vinden jullie? Doen of niet? En wil er iemand meeschrijven ofzo? xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Wat dacht je ervan om het gewoon te doen zonder One Direction? Met gewoon een onbekende band, onbekende zanger, iemand die je zelf verzonnen hebt?

    Ik zou heel graag met je meeschrijven maar ik heb nu al tijd te weinig om aan al mijn verhalen te schrijven op regelmatige basis dus aan mij heb je niets.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ja, daar zat ik zelf ook al aan te denken, gezien je toch het karakter van die persoon en dergelijke zelf invult en 'verzint', in principe.
    Maar omdat die (creepy) droom dus wel over 1D ging zat dat karakter er dus nog in.

    Maar bedankt voor de tip! En is niet erg, ik ken het zelf ook. xD
    Dit verhaal is ook bedoeld voor als ik zelf vastloop in mijn andere verhalen, die wat serieuzer zijn (en niet op Q staan). =)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!