• Ik ga morgen dus naar limburg, naar mu vriendje eneuhh, kheb een pukkel/puist, en ik heb er nu dus tandpasta op, en hoelang moet dat erop? ;x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Het is je vriendje. Hij gaat echt niet huilen om die ene puist. :')


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Bij mij helpt het meestal als ik het een nacht erop heb. Anders wat huidcrème erop doen, en een beetje poeder om te camoufleren.


    Alleen maar tranen van geluk

    Make-up?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Coverstick <'3

    Videotape schreef:
    Volgens mij moet je er mee slapen en het de volgende morgend eraf halen, gebruik gewoon de volgende dag concealer?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Gebruik een beetje foundation (die dezelfde kleur heeft als jouw huidskleur) op die plek.


    If we had not a soul, music would have created it.

    datbhelpt niet hoor;P
    een vriendin van mij had dat ook een x gedaan en toen zag eht er echt iet meer uit
    maarja ik heb bijna nooit een puistje dus sorryy ik wee tniet wat je het best kan doen
    ik denk alleen nie teen hele laag foundation want dan gaa die poriën dichzitten en komen er alleen maar meer:)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Honeydew schreef:
    Volgens mij is dat van die tandpasta een fabeltje.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Gewoon wat concealer.
    Maar je vriendje zal je echt niet afwijzen voor een puist

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 12:24 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    met tandpasta droogt de pukkel/puist op! En krimpt hij hooguit een beetje. Zelf ded ik dat voor het slapen gaan en volgende dag eraf halen.. Maar ik denk dat een paar uur wel genoeg is!

    Athletics schreef:
    Helpt dat dan? ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het helpt niet/amper, dus ik zou er als ik jou was hem gewoon wat wegwerken met make-up. En daarbij, het is maar een puistje...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nooooooooooooooooooooooooo! Geen tandpasta! Daar verstoppen (zoals een toilet ook kan verstoppen) je poriën van en PING je krijgt méér puisten.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik zou het ook uitmaken als me vriendin met één puist kwam opdagen. :W


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Doe er morgen eerst wat groene oogschaduw op en dan coverstick en dan zie je het bijna niet meer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.