• Er is zo'n online game die ik speel en bij online games ontmoet je wel eens mensen. Anyhow, ik ging dus een potje doen met F en hij nodigde iemand anders nog erbij uit, J. Daarna ging ik met die J ook vaker gamen. Nu hebben die 2 echt ruzie de hele tijd en ik sta er midden in :l Anyhow, F zei toen ineens tegen mij dat J tegen hem zei dat hij mij leuk vond, echt leuk. Toen had ik echt zoiets van, naja whatever. Maar gister zei J ineens echt, Ik vind je leuk.. DUDE
    ik wist niet wat ik moest zeggen dus heb ik maar niks gezegt lol, ik stond sws op afwezig. Maar ik bedoel, hij kent me niet? Hij heeft me alleen 1x gezien in een video en ik game met hem en praten.. maar HEH?! CMON, nu ben ik bang dat hij het dalijk nog eens gaat zeggen :lll en dan?


    I live for the applause, you will die for it.

    ik snap er niks van ... kan aan mij liggen


    I solemny swear i am up to no good

    Zelf zou ik dan al iets hebben van, 'RUN!'


    "I shut my eyes in order to see.'

    Grindylow schreef:
    Zelf zou ik dan al iets hebben van, 'RUN!'

    Grindylow schreef:
    Zelf zou ik dan al iets hebben van, 'RUN!'


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Grindylow schreef:
    Zelf zou ik dan al iets hebben van, 'RUN!'

    Man wat een boeltje ;D das idd wel raar dat hij dat zegt terwijl hij je amper kent, ma miss wilt hij u gewoon leren kennen? en als jij dat niet wilt pech voor hem dan. Dan game ge gewoon niet meer met hem.

    Hij heeft je maar één keer gezien en vind je nu al leuk?
    Negeer hem en het waait wel over :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Grindylow schreef:
    Zelf zou ik dan al iets hebben van, 'RUN!'


    All I have in life, is my imagniation.

    er is zon jongen die me leuk vind terwijl hij me ook maar 1 keer gezien heeft, we hebben elkaar wel op msn, hyves en facebook enzo
    maar hij is mn type niet, maar hij schijnt het niet door te hebben, en heb t nog wel tgn hem gezegd xD

    OT: gwn laten gaan joh, zoals Yoshy al zei, t waait wel over

    Vage gast --'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    CurlyBubbles schreef:
    Man wat een boeltje ;D das idd wel raar dat hij dat zegt terwijl hij je amper kent, ma miss wilt hij u gewoon leren kennen? en als jij dat niet wilt pech voor hem dan. Dan game ge gewoon niet meer met hem.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    dan zou ik meestal gaan van rood kruisje, rood kruisje, laptop weggooien.
    Ik vind hem nogal eng...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    iLol'd. Wat een apart figuur. Naja, er zijn mensen die makkelijk verliefd worden, ook al kennen ze de persoon niet zo. Anyway, gewoon zeggen van; Luister kerel, ik ken je helemaal niet, en hoe the fuuu kan je mij leuk vinden als jij me maar 1 keer hebt gezien?