• `Hi Guys. (:

    Ik wil jullie iets vragen. Mijn vader is Woensdag 3 juli om 02:15 in ons vakantieland Gran Canaria overleden. Hij is 47 jaar geworden.
    `Pas toen 'Don't Jump' op TMF was, vond mijn vader het liedje SUPER. Zo 'SUPER' dat hij me meerdere keren verteld heeft dat als hij dood is hij het liedje 'Don't Jump' van Tokio Hotel op z'n begrafenis wilde. Die woorden hebben mij na z'n dood aan het denken gezet & ik ben ermee naar m'n moeder gegaan. Ze heeft me verteld &&. uitgelegd dat m'n vader me op-een-beetje-een-rare-manier- verteld heeft hoe leuk hij dat liedje vindt. Maar de begrafenis is Dinsdag. Wat moet ik doen?


    Zal ik..
    - Mijn vaders wens vervullen en het liedje 'Don't Jump' op z'n begrafenis draaien?
    Of
    - Het niet doen omdat ik anders geen Don't Jump (en misschien wel heel) Tokio Hotel wil horen?

    Ik heb tot maandag, dus kunnen jullie me helpen?´

    DANKE DANKE.
    ESMAYE <33.


    -

    Heeejj
    Ik denk dat je het liedje moet draaien op je vaders begravenis..
    Als hij dat wou dan denk ik dat je dat liedje het beste wel kan draaien ;) Voor je Vader ;)

    Xx. Sjuulie

    Ik zou het wel doen.
    Als je vader het graag wou..
    Het is zíjn afscheid..
    In het begin zul je misschien moeite hebben met naar TH luisteren, heel logisch en totaal niet erg, maar dat gaat vast wel over.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou het wel doen:), ik heb op de begrafenis van mijn vader in die nacht laten draaien, het was echt prachtig.

    Moet je zeker doen.

    sterkte meis (flower)

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    misschien heb je er juist steun aan, en kan je het liedje zien als herrinering aan je vader.

    iig; veel sterkte ermee!

    xoxx.

    + Doe wat je vader het leukst zou hebben gevonden'

    Ik zou het doen..Telkens als je het lied don't jump weer hoort herinner je je vader..Dat is iets heel moois!


    Pictures fade away, but memories are forever

    1st: Nog veel sterkte!

    Als u papa égt da liedje wilde horen, denk ik dat het msschn het beste is, en zoals THxSunhine al zei is en blijft het altij als ge da liedje hoort een herinnering aan u papa éh :)
    Tenzij gy het égt ni wilt, Maar,
    U papa wilde het blijkbaar graag :)


    007

    Ik zou het doen. Het is nog het enigste wat je voor hem kan doen.

    ohh zielig voor je maar ik zou het doen :D Als ik jou was...

    iedergeval gecondoleert en veel sterkte met ej vader:)

    ik zou het liedje voor je vader gaan draaien omdat het zijn wens was.

    xx

    heel veel sterkte en ik zou het zeker doen!


    Je moet worden wie je bent.

    Doe het voor je vader, en veel sterkte!

    heel veel sterkte en ik zou het doen! voor je vader

    Gecondoleert =)
    Als ik jou was zou ik het wel doen..
    xx (K)


    Tremaine <3

    ik het wel doen,don't jump is tenslotte ook een mooi nummer,nouwja.. Veel sterkte!


    And all the girls in the front row scream your name.